beantwoord

Foutcode F562 Geen tv en internet meer

  • 12 februari 2018
  • 12 reacties
  • 1122 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

SInds deze morgen heb ik geen internet en geen tv meer.
Op de tv-ontvanger staat code F562
Ik heb de router nu drie maal volledige stroomloos gemaakt en daarmee gereset en opnieuw opgestart. Helaas biedt dit geen oplossing.

Wie kan mij helpen?

Groet, Eddy

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Eddy Berg 16 februari 2018, 18:07

Beste Deborah,

Vandaag is de monteur langs geweest en alles werkt gelukkig weer naar behoren.
Als ik het goed begrepen heb, was de kabel vanuit de wijkcentrale naar ons huis toe onderbroken. Er is een nieuwe verbinding tot stand gebracht door de monteur. Prima service verleent door de monteur!!

Iedereen bedankt voor het meedenken!!

Groet, Eddy
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1
Overigens ook de tv ontvanger opnieuw opgestart, met het zelfde resultaat.
Reputatie 8
Badge +11
Voor zowel het modem als de ontvanger geldt dat een echte reset beter is om eerst te proberen. Spanningsloos maken en spanning er weer op (rebooten) heeft niet hetzelfde doel en resultaat.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Dit is wat ik heb kunnen vinden over foutcode 562:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-562.htm

Resetten modem: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Resetten router: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/router-resetten-.htm

TV ontvanger restten: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Reputatie 1
Hoi Mandy,

Router Experia V8 volgens de handleiding gereset. Ik heb hierbij het wachtwoord gebruikt dat op de acherzijde van de router staat.
Ik zie de wifi router nu wel, lijk erop in te kunnen loggen, maar geeft "geen internet, beveiligd" . In ieder geval heb ik geen internet. Als ik naar het IP-adres van de router ga, dan kan deze niet gevonden worden in de browser.
Ik heb de tv-ontvanger toch nog maar geprobeerd te resetten. Heb de tv-ontvanger aangezet, deze blijft in het opstartmenu op 85% staan met een groene voortgangsbalkje met uiteindelijk een rood stukje balkje. De melding dat de tv-ontvanger de instellingen niet heeft kunnen ontvangen. Ik kan de "menu-knop" niet daardoor niet gebruiken.Helaas kom ik hiermee niet verder.

Zijn er nog andere suggesties die ik kan ondernemen?

Groeten, Eddy
Ik vermoed dat je modem de geest heeft gegeven.
Niet in kunnen loggen is meestal een veeg teken.
Je kan morgenochtend bellen, of hier wachten tot webcare je topic oppakt.
Reputatie 1
Hi nelly jacoba,

He tontbreekt mij aan de tijd om te bellen overdag, dus ik heb geduld tot de mensen van webcare hier tijd voor hebben. Het komt vast goed.

Iedereen tot zover bedankt.

Groet, Eddy
Komt vast goed! 🙂
Reputatie 1
Goedemorgen,

Is bekend op welke termijn ik een reactie van webcare kan verwachten? Het valt toch best wel tegen zo zonder internet en tv :-)

Groet, Eddy
Meestal met 1 of uiterlijk 2 dagen.
Ze zijn vast morgen aan je topic toe.
Reputatie 4
Badge +6
Goedemorgen Eddy Berg, fijn dat GJC, mandy en nelly jacoba al op weg hebben geholpen. Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat er morgen een monteur langskomt. Aangezien je helemaal geen diensten hebt, kan ik me voorstellen dat je niet kon wachten op een reactie. Kun je ons laten weten hoe het bezoek van de monteur is gegaan?
Reputatie 1
Beste Deborah,

Vandaag is de monteur langs geweest en alles werkt gelukkig weer naar behoren.
Als ik het goed begrepen heb, was de kabel vanuit de wijkcentrale naar ons huis toe onderbroken. Er is een nieuwe verbinding tot stand gebracht door de monteur. Prima service verleent door de monteur!!

Iedereen bedankt voor het meedenken!!

Groet, Eddy
Reputatie 4
Badge +6
Allereerst bedankt dat je ons hebt laten weten hoe het is afgelopen! En goed om te lezen dat de monteur het heeft kunnen oplossen 🆒. Via het forum denken we altijd graag met je mee, alleen een onderbroken kabel naar jullie huis toe had ik niet direct kunnen bedenken :S. Tot de volgende keer op het forum.

Reageer