ik heb het zelfde probleem, en heb de hard reset uitgevoerd, en 10 minuten gewacht, maar de decoder blijft foutcode 561 geven
Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi
ik heb het zelfde probleem, en heb de hard reset uitgevoerd, en 10 minuten gewacht, maar de decoder blijft foutcode 561 geven
Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi
Dat is goed nieuws. Het is frappant, maar kan gewoon gebeuren. Het is techniek, en daar kan nou eenmaal wat mee gebeuren.
In ieder geval mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.
De tv ontvanger is binnen, en aangesloten! Hij werkt weer als vanouds.
Blijft het toch frappant, dat een ontvanger van 1 op ander moment het niet meer doet.
Mijn vermoeden is dat de ontvanger wel de boosdoener is. Alles lijkt er op te duiden. Vandaar de nieuwe ontvanger. Heb je deze al aangesloten? Ik zie dat je deze vanochtend hebt ontvangen. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
De tv ontvanger doet plotseling heel raar! Als het via het forum opgelost kan worden, hoeft er niets te worden opgestuurd!
Hoi
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar hij blijft staan op 85% en doet niets meer, klaagt over geen verbinding!
Admin: reactie uit dubbele topic samengevoegd met bestaande topic
De Tv ontvanger even van de stroom afhalen en na het weer aanzetten wordt de firmware opnieuw geïnstalleerd
Admin: reactie uit dubbele topic samengevoegd met bestaande topic
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.