beantwoord

Foutcode 561

• 6 november 2019
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

ik heb het zelfde probleem, en heb de hard reset uitgevoerd, en 10 minuten gewacht, maar de decoder blijft foutcode 561 geven

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 november 2019, 13:35

Hoi @GerhardR, wat irritant zeg. Ik zie dat je hier gister al contract over hebt en dat er een nieuwe ontvanger is gestuurd. Zullen we die afwachten? Ik ben benieuwd. 

Bekijk reactie

8 reacties

Badge

Hallo,

Ik heb mijn modem gereset, maar nu werkt mijn decorder niet meer. Ik heb denk ik alles al geprobeerd!

Wat nu??

Admin: reactie uit dubbele topic samengevoegd met bestaande topic

Reputatie 8
Badge +17

De Tv ontvanger even van de stroom afhalen en na het weer aanzetten wordt de firmware opnieuw geïnstalleerd 

Badge

Ja, dat heb ik geprobeerd, maar hij blijft staan op 85% en doet niets meer, klaagt over geen verbinding!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @GerhardR, wat irritant zeg. Ik zie dat je hier gister al contract over hebt en dat er een nieuwe ontvanger is gestuurd. Zullen we die afwachten? Ik ben benieuwd. 

Badge

De tv ontvanger doet plotseling heel raar! Als het via het forum opgelost kan worden, hoeft er niets te worden opgestuurd!

Reputatie 8
Badge +11

Mijn vermoeden is dat de ontvanger wel de boosdoener is. Alles lijkt er op te duiden. Vandaar de nieuwe ontvanger. Heb je deze al aangesloten? Ik zie dat je deze vanochtend hebt ontvangen. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. 

Badge

De tv ontvanger is binnen, en aangesloten! Hij werkt weer als vanouds.

Blijft het toch frappant, dat een ontvanger van 1 op ander moment het niet meer doet.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed nieuws. Het is frappant, maar kan gewoon gebeuren. Het is techniek, en daar kan nou eenmaal wat mee gebeuren. 

In ieder geval mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer