beantwoord

Fout bij verlengen

• 2 april 2020
  • 7 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Ik had laatst gebeld om te kijken wat de huidige aanbiedingen waren omtrent het verlengen. Ze zeiden dat er een mooie aanbieding was.

Internet (100/10 Mbit/s) + TV voor 35 euro (12 maanden 10 euro korting korting) of 6 maanden 5 euro korting op internet.

Uiteindelijk zei ik dat ik moest overleggen en heb opgehangen. Later op de dag heb ik teruggebeld en werd weer dezelfde aanbieding herhaald. Ik koos voor de optie met de TV erin. Ik vond hem mooi dus dacht, laat ik hem maar nemen.

Afgelopen dinsdag kreeg ik mijn factuur binnen, daar stond dat ik maar 50/5 Mbit/s internet krijg. Wat is er misgegaan?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 april 2020, 11:03

Hoi @Snotaapje, door de drukte en alle corona omstandigheden is mijn reactie in jouw topic later dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Ik lees dat er wat verwarring is rondom jouw abonnement dat je verlengd hebt, dat is niet de bedoeling.

Fijn om te zien dat Babylonia al met je mee gedacht heeft :slight_smile: Ik zie daarnaast dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice. Ik hoop dat alles nu duidelijk en opgelost is. Mocht je vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8

Waar heb je naartoe gebeld KPN of Telfort?
Omdat zover ik dacht je bij Telfot geen nieuwe abonnementen meer kunt afsluiten.

Wat geeft bij invulling van je postcode + huisnummer bij de volgende sontroel website als maximale snelheid weer?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

Reputatie 1
Badge

Hoi @Babylonia ,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb het abonnement verlengt bij Telfort, blijkbaar kan je nog wel verlengen. Kreeg wel een groene KPN doos binnen met een Telfort brief erin.

Hierbij dan ook een foto van Fourstack.

Zit trouwens nu ook aangesloten op glasvezel.

Reputatie 8

Die internet koper-aansluiting stelt inderdaad niks voor met slechts 14 Mbps
(Telfort heeft geen pair bonding).

Als je echter op glasvezel zit, en je hebt een verlenging op 100 Mbps afgesproken,
zou dat bij die snelheid een symmetrische snelheid moeten zijn.
Dus download en upload beide op 100 Mbps  ofwel  100/100 Mbps

Echter, en daar heeft het mogelijk mee te maken?
Standaard bij een glasvezel account start je feitelijk op “50/5” Mbps.
Wil je naar 100/100 Mbps is dat een optie om dat binnen het basis account hoger te zetten.
Je kunt dat namelijk per maand aan- of uitzetten. Dat regel je dus zelf binnen “Mijn Telfort”.

Maar of dat dan allemaal voor de prijs gaat met wat je hebt afgesproken, nu vanaf die verlenging?
Dat zou webcare je beter kunnen vertellen.

De situatie van mezelf:

Reputatie 1
Badge

Hoi,

Maar of dat dan allemaal voor de prijs gaat met wat je hebt afgesproken, nu vanaf die verlenging?

Dat dus eigenlijk, had 2x gebeld en vroeg om een bevestiging bij het verlengen en het was echt zo. En toen kreeg ik het contract binnen en stond er wat anders. 

En oeps bedoel natuurlijk 100/100.

Bedankt voor je hulp :relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Snotaapje, door de drukte en alle corona omstandigheden is mijn reactie in jouw topic later dan onze bedoeling is, sorry daarvoor. Ik lees dat er wat verwarring is rondom jouw abonnement dat je verlengd hebt, dat is niet de bedoeling.

Fijn om te zien dat Babylonia al met je mee gedacht heeft :slight_smile: Ik zie daarnaast dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice. Ik hoop dat alles nu duidelijk en opgelost is. Mocht je vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten.

Reputatie 1
Badge

Hoi @Alexandra - Telfort, dat klopt. Ik ga je collega’s binnenkort weer bellen als alles goed verwerkt is in het systeem. 

Reputatie 8
Badge +11

@Snotaapje Fijn om te horen! Mocht je toch vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het gerust hier op het forum weten.

Reageer