vraag

forum acties vanuit telfort

• 9 juli 2014
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1
Licht het aan mij, of klopt het dat ik relatief weinig activiteit en reacties vanuit telfort zelf lees? Voor zo een forum als dit had ik meer en snellere reacties gehoopt te zien van die zijde. Dus misschien als extra aandachtspunt op de vragen die telfort zelf stelt in de sector onderzoeken......, lijkt me toch wel een fijn idee dat je het gevoel hebt dat je gelezen bent en en nog beter dat je een vorm van antwoordt krijgt.

zie genoegt items waar ik in lees dat telfort na maanden nog niet gereageerd heeft.......................... het is maar een tip voor tevreden klanten

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dit forum is geen vervanging van de helpdesk... het is een online community waar gebruikers ervaringen kunnen uitwisselen en elkaar kunnen helpen. Telfort webcare is wel aanwezig maar voor een snel antwoord kun je vaak beter de helpdesk bellen.
Reputatie 1
@Franzki. Dank voor je reactie, deel je mening ook absoluut. Dat even als eerste en wel zo belangrijk. Maar merk bijvoorbeeld aan een eigen topic dat deze regelmatig wordt bekeken, geen reacties van mede forum leden...........en daarvan uitgaande dat die er dus ook geen antwoord op weten. Dan lijkt me dat toch een punt waar dan mensen van telfort inspringen? tuurlijk ik weet dat telfort meer te doen heeft dan deze forum en ben ook blij met de reacties van mede forum leden, maar blijf dat toch een gemis en gemiste kans vinden gezien ook andere topics waar ik regelmatig bijna de smeekbede lees van "Telfort reageer nu eens".

maar nogmaals ik deel je mening top

Reageer