beantwoord

Forbidden 403 error

• 24 april 2018
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Sinds een week krijg ik op de site www.osacademie.nl de melding;
"Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Dit probleem heb ik alleen thuis zowel op de laptop als op mijn mobiele telefoon. Buitenshuis werkt de site wel.
De weken hiervoor heb ik de site regelmatig bezocht en geen problemen ondervonden.
Ik zou hier graag een oplossing voor willen, dit omdat ik de site gebruik voor school.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 16:45

Hoi Chayene, welkom op het forum. Ik kan vanuit mijn eigen Telfort verbinding probleemloos naar deze pagina gaan. Ik ben bang dat je IP-adres geblokkeerd is voor toegang tot deze pagina. Ik raad je aan om dit bij de systeembeheerder van je school aan te kaarten. Die kan je hier hoogstwaarschijnlijk snel bij helpen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Chayene, welkom op het forum. Ik kan vanuit mijn eigen Telfort verbinding probleemloos naar deze pagina gaan. Ik ben bang dat je IP-adres geblokkeerd is voor toegang tot deze pagina. Ik raad je aan om dit bij de systeembeheerder van je school aan te kaarten. Die kan je hier hoogstwaarschijnlijk snel bij helpen.
Ik ben bang dat je IP-adres geblokkeerd is voor toegang tot deze pagina. Ik raad je aan om dit bij de systeembeheerder van je school aan te kaarten. Die kan je hier hoogstwaarschijnlijk snel bij helpen.

De school heeft hier helaas niks mee te maken. Ik heb met verschillende partijen contact gehad waar geen oplossing is uitgekomen. Weet u misschien hoe ik dit probleem kan oplossen vanuit thuis? Of heeft u dergelijke contacten die mij hierbij kunnen helpen?
Reputatie 8
Badge +9
Heb je ook contact gehad met de beheerder van osacademie.nl zélf..?
Want daar bent je blijkbaar geblacklist...
Zo ja, en ze zeggen niets voor je te kunnen doen of dat de blacklist niet bekend is dan kletsen ze vermoedelijk uit hun nek.
Heb je ook contact gehad met de beheerder van osacademie.nl zélf..?

Bedankt voor de tip! Zal het proberen.
Reputatie 8
Badge +9

Bedankt voor de tip! Zal het proberen.

Succes daarmee, en als ze doen of hun neus bloedt... blijven aandringen..!

Reageer