Firmware upgrade en traag internet

• 18 oktober 2012
  • 0 reacties
  • 1656 keer bekeken

Hallo,

Ik heb eigenlijk twee vragen. Allereerst heb ik begrepen dat het gebruik van het ZYXEL P-2812HNU-F1 moden icm een airport express problemen op kan leveren als de airport express bekabeld is en dan verder zelf het draadloze netwerk verzorgt. Ik heb, als work around nu de verbinding naar de airport express terug gezet naar 10 mbit, half duplex en daarmee leek het voorlopig te werken. Ik had echter ook begrepen dat jullie een beta firmware hebben die op het modem kan worden geinstalleerd waardoor alles wel met volledige snelheid zou moeten werk. Graag zou ik ook deze firmware krijgen.

Nu mijn tweede vraag, door het terug zetten van mijn verbinding haalde ik niet meer dan 10mbit internet in mijn draadloze netwerk. Echter, de laatste dagen, zoals blijkbaar bij wel meer mensen op dit forum, is mijn verbinding ineens veel trager. Soms haal ik wel weer de volledige snelheid, maar het grootste deel van de tijd haal ik nog geen 10% van wat ik hoor te halen, zelf op 10mbit, half duplex. Hebben jullie enig idee hoe dit kan. Mijn modem geeft wel gewoon 10464/2056 kbps aan als snelheid en ik heb het zowel via m'n airport express als via draad geprobeerd. 

Alvast bedankt!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer