beantwoord

Firmware Sitecom WLR-4100 v1001

• 20 december 2014
  • 4 reacties
  • 817 keer bekeken

Hallo,

Kan iemand mij de meest recente telfort firmware sturen van de Sitecom WLR-4100 v1001?
Ik kan deze namelijk nergens vinden op de sitecom en/of telfort site.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Michael 23 december 2014, 10:18

@Michael - Telfort

Ik wil graag de Sitecom My WiFi app gebruiken alleen is dat niet mogelijk met de Telfort firmware. Kun jij me hier misschien meer over vertellen? Of dit nog ooit kan met de Telfort firmware en wanneer?

Het is bij ons bekend dat deze app nu niet werkt i.c.m. de door ons gefaciliteerde firmware. Indien hier meer over bekend wordt zal ik jou daarvan op de hoogte stellen.
De verwachting is dat ik hier begin volgend jaar meer over weet.

Michael
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@DjKevin1,

Na een bepaalde tijd wordt automatisch de meest recente firmware naar het apparaat gepusht. Je hoeft hier niets aan te veranderen.
Waarom wil je de firmware vernieuwen als ik vragen mag?

Michael
@Michael - Telfort

Ik wil graag de Sitecom My WiFi app gebruiken alleen is dat niet mogelijk met de Telfort firmware. Kun jij me hier misschien meer over vertellen? Of dit nog ooit kan met de Telfort firmware en wanneer?
Reputatie 8
Badge +2
@Michael - Telfort

Het is bij ons bekend dat deze app nu niet werkt i.c.m. de door ons gefaciliteerde firmware. Indien hier meer over bekend wordt zal ik jou daarvan op de hoogte stellen.
De verwachting is dat ik hier begin volgend jaar meer over weet.

Michael

Reageer