Firmware P-2602HW-D3A

• 29 januari 2013
  • 5 reacties
  • 4710 keer bekeken

Badge
Hallo

Ik heb een P-2602HW-D3A Zyxel modem met firmware versie V3.40(AOA.5) | 07/29/2008. Best oud dus, het lijkt me dat er wel een nieuwe versie is? Ik begreep echter dat ik die niet zelf kan installeren maar dat jullie Telfort dat moet doen? 

Graag reactie,

Alvast bedankt,

Ronald Stolk

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ronald, zie deze post: https://forum.telfort.nl/zyxel-firmware-280/beta-firmware-voor-zyxel-2602h-w-d3a-20272/index7.html#post255496

ik weet niet of dit de laatste is, maar je zou eventjes vanaf die post naar heden kunnen zoeken...
Badge
Hallo, 

Ik heb een P-2602HW-D3A met firmware versie V3.40(AOA.6)b2 | 3/18/2011

Als ik het uit de forums hier op telfort.nl begrijp is dat een beta versie. Ik kan echter nergens een latere versie vinden. Is die er nog niet? Zo wel, waar kan ik hem vinden, zo nee, wanneer wordt deze verwacht?

Groeten en bedankt alvast,

Ronald
Reputatie 8
Badge +17
Van sommige beta's is nooit een officiele release uitgekomen en is de beta firmware overgegaan in de officiele, zonder naamswijziging.

P.S. 2 topics zijn samengevoegd 😉 je hoeft niet voor élke vraag een nieuw topic te openen...
Reputatie 4
Badge +3
Hallo, 

Ik heb een P-2602HW-D3A met firmware versie V3.40(AOA.6)b2 | 3/18/2011

Als ik het uit de forums hier op telfort.nl begrijp is dat een beta versie. Ik kan echter nergens een latere versie vinden. Is die er nog niet? Zo wel, waar kan ik hem vinden, zo nee, wanneer wordt deze verwacht?

Groeten en bedankt alvast,

Ronald

Dit is de laatst gebruikte firmware voor dit modem. Zijn er zaken die je op het moment mist of problemen ervaart met het huidige modem?

Henk
Badge
I have a later version of Firmware that is working fine -V3.40(AOA.7)b1 | 6/18/2012
Have I  made a mistake?

Reageer