Firmware P-2601HN-F1

• 7 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1634 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +2
@ Webcare
Net als vorig jaar bij upgrade BLV.5 naar 6, heeft er nu wel een upgrade van het modem naar V3.10(BLV.7) in Beekbergen plaats gevonden, maar niet in Santpoort. Nog steeds V3.10(BLV.6)  In het log zie tweemaal DSL down en up deze week en ook in juni, flash lukt blijkbaar niet net als vorig jaar?

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@ronny forgeron,

Ik heb een firmware update voor u aangevraagd, zodra dit gebeurt is, laat ik weten of dit succesvol is afgerond.

Update: Firmware kan niet gepusht worden, vanwege het niet kunnen bereiken van het modem, staan er nog port-forwards in het modem ingesteld? Modem graag een reset geven, dan kunnen wij direct de firmware pushen.

Henk
Reputatie 1
Badge +2
@ronny forgeron, Ik heb een firmware update voor u aangevraagd, zodra dit gebeurt is, laat ik weten of dit succesvol is afgerond. Update: Firmware kan niet gepusht worden, vanwege het niet kunnen bereiken van het modem, staan er nog port-forwards in het modem ingesteld? Modem graag een reset geven, dan kunnen wij direct de firmware pushen. Henk

Ik heb modem gereset, port-forwarding verdween niet, nu handmatig uit gezet (vinkje status weggeklikt), wel is de snelheid nu omlaag van 10120 naar 9430....
Reputatie 1
Badge +2
Ja, zoëven firmware upgraded naar BLV7, dank Henk. Snelheid nu 9800+

Reageer