beantwoord

Firmware gereset van ZyXEL p-2812HNU-F1

• 5 februari 2015
  • 3 reacties
  • 477 keer bekeken

Het is nu al twee keer op de donderdag gebeurd dat het lijkt of de ZyXEL p-2812HNU-F1 zijn firmware
volledig gereset is. De huidige Firmware Version is V3.11TUE6.b6.

Was aan het internetten en opeens kon ik via de Wifi geen verbinding meer maken.
Nadat ik via de kabel was ingelogd, zag ik dat alle wachtwoorden van de Wifi en de modem
random tekst had. Verder waren al mijn eigen instellingen verdwenen. Voor de tweede keer
alles opnieuw geconfigureerd.

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is, en waarom alle instellingen verdwijnen en
random data op de wachtwoorden wordt gezet?

😠
icon

Beste antwoord door Michael 18 maart 2015, 19:50

@bernard stibbe,

Aangezien je helaas niet meer reageert ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Een vervelend probleem....

Als ik het goed lees dan veranderen spontaan de instellingen van je modem. En dat hoort niet. En een verklaring is niet direct te geven.

Advies is eigenlijk als volgt:

1) geef het modem een reset naar de fabrieksinstellingen door het resetknopje langer dan 30 seconden in te drukken
2) log in op het modem via een kabel en kies een nieuw wachtwoord voor het modem dat je niet eerder hebt gebruikt.
3) stel je wifi in en gebruik hier ook een nieuw lang wachtwoord met "vreemde" karakters.
Reputatie 8
Badge +16
@bernard stibbe,

Welkom op het forum!

Heb je het advies van Franzki opgevolgd? Ik lees graag van je of het heeft geholpen.

@Franzki,

Bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +2
@bernard stibbe,

Aangezien je helaas niet meer reageert ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.

Michael