Firmware downgrade?

  • 11 november 2012
  • 33 reacties
  • 7021 keer bekeken


Toon het eerste bericht

33 reacties

Badge +1
@Jelmer

Prima, ik zal je op de hoogte houden.

Martin
Badge +1
@Jelmer

Graag zou ik de belkosten naar het 0900 nummer declareren.
Ik heb een telfort 06 abonnement en kreeg een flinke factuur.
Kan jij dat voor mij regelen? (voor de afgelopen en de volgende factuur)

Dank, fijne dag, groet, Martin
Badge +1
@Jelmer

Kpn is net geweest, de lijn is bekeken vanaf de buitenkast tot aan het modem.
De monteur zegt dat hij goed is, voor de ADSL2+ die er nu opstaat.
VDSL kan hij niet meten omdat dat er niet op staat.

Groet, Martin
Badge
@Martinforum

Het klopt natuurlijk dat er ADSL2+ op de lijn staat en de monteur dit ook meet. Het punt is dat wanneer ik VDSL op de lijn zet je enige tijd geen verbinding zult hebben. Ik zal de lijn dus nu niet omzetten vanwege het weekend. Ik kan wel bijvoorbeeld maandag de lijn omzetten en nogmaals een monteur laten komen. Dit betekent dan wel dat je enige tijd geen verbinding zult hebben.

Jelmer
Badge +1
@Jelmer

Graag zou ik de belkosten naar het 0900 nummer declareren.
Ik heb een telfort 06 abonnement en kreeg een flinke factuur.
Kan jij dat voor mij regelen? (voor de afgelopen en de volgende factuur)

Dank, fijne dag, groet, Martin
Badge
@Martinforum

Ik zal de belkosten voor het bellen naar de helpdesk vergoeden.
Zou je ook aan willen geven of je zo tevreden bent met de verbinding of dat je verder onderzoek wenst?

Jelmer
Badge +1
@Jelmer

Dank je wel Jelmer, wat mij betreft laten we het hierbij. Er is al veel tijd in gaan zitten en ik kan  werken. 
Als je het graag onderzocht wil hebben wil ik me wel nog een keer vrij maken voor een KPN man.
Groet en fijn weekend, Martin
Badge
@Martinforum

Wanneer jij tevreden bent ben ik dat ook! Prettig weekend.

Jelmer

Reageer