beantwoord

FIFA valt telkens weg, wat te doen?

Onze zoon speelt fifa en omdat de Telfort verbinding zo vaak even weg valt krijgt hij geen coins/punten daarom klaagt hij
want nu moet hij veel (7x)meer wedstrijden spelen en zijn vrienden met KPN en UPC niet. Als de verbinding weg valt denk fifa dat hij de wedstrijd niet uit speelt en dan verlest hij punten. Vandaag vind ik op internet dus veel meer klachen en denk erover weer over te stappen.
icon

Beste antwoord door Michael 25 juli 2015, 12:38

Dat is vervelend, JoenTanTim! Wanneer ervaart jouw zoon deze instabiliteit? En, ervaart hij deze instabiliteit ook als hij de Playstation direct aansluit op het glasvezelmodem i.p.v. op de router? Graag dit even testen. Mocht dit hetzelfde resultaat geven, ga ik zoeken naar een alternatief.

Benieuwd naar de uitkomst!

Edit: ik heb van jouw reactie een nieuw topic gemaakt omdat je reageerde op een verouderde kwestie.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Dat is vervelend, JoenTanTim! Wanneer ervaart jouw zoon deze instabiliteit? En, ervaart hij deze instabiliteit ook als hij de Playstation direct aansluit op het glasvezelmodem i.p.v. op de router? Graag dit even testen. Mocht dit hetzelfde resultaat geven, ga ik zoeken naar een alternatief.

Benieuwd naar de uitkomst!

Edit: ik heb van jouw reactie een nieuw topic gemaakt omdat je reageerde op een verouderde kwestie.

Reageer