beantwoord

facturen downloaden op MIJNTELFORT tijdens transitie naar MIJNKPN

• 17 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Nu alles over wordt gezet kan ik geen facturen downloaden.

Graag de facturen van Juli, Augustus, September 2020

icon

Beste antwoord door JanD 17 oktober 2020, 15:29

Hallo @mondeo , nadat je van TFT/KPN bericht hebt gehad dat je gemigreerd bent kun je dat in MijnKPN zelf weer downloaden.

Als je bericht hebt gehad dat jouw abo dit weekend omgezet wordt, krijg je a.s. maandag een bevestiging en kun je zelf dus aan de gang bij KPN.

Bekijk reactie

5 reacties

Hallo @mondeo , nadat je van TFT/KPN bericht hebt gehad dat je gemigreerd bent kun je dat in MijnKPN zelf weer downloaden.

Als je bericht hebt gehad dat jouw abo dit weekend omgezet wordt, krijg je a.s. maandag een bevestiging en kun je zelf dus aan de gang bij KPN.

ik heb alleen reactie dat ik word overgezet, niet wanneer.

ik heb echter nu deze facturen nodig, wellicht kan 1 van jullie deze naar mij toesturen als pdf, alvast bedant.

Hallo @mondeo , dan was het wellicht handiger geweest de facturen op het moment van verschijnen meteen te downloaden, op te slaan en eventueel uit te printen.

Nu ben je afhankelijk van de provider die in de overgangsfase naar KPN zit.

Reputatie 3
Badge +1

Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet meer bij je facturen op dit moment @mondeo. Als je op dit moment overgezet wordt, en die kans is vrij groot, dan is alles bevroren. Zowel aan de Telfort als aan de KPN kant. Als je echt niet kunt wachten tot morgen, dan mag je jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant toevoegen in je forumprofiel. Dan is er een hele kleine kans dat ik je facturen nog toe kan sturen. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Heb je toch nog vragen, dan ben je van harte welkom bij KPN. 

Reageer