beantwoord

Facturen 2018 internet opvragen, abonnement is al opgezegd

• 18 december 2018
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik met klantnummer xxxxx, heb per 3 juli 2018 mijn abonnement bij Telfort opgezegd omdat ik overgestapt ben naar een andere provider.
Ik heb nu de facturen over de eerste en de laatste maand van het jaar 2018 nodig en kan niet meer in MijnTelfort inloggen.
Wilt u mij deze facturen toesturen alstublieft? Mijn e-mailadres is bij u bekend.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Howard

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 december 2018, 09:20

Goedemorgen Howard, als je niet meer in Mijn Telfort kan komen is het inderdaad lastig zelf je facturen op te zoeken. Goed dat je dit laat weten.

Fijn dat je je gegevens mee hebt gestuurd en in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je gisteren al contact gehad hebt met de klantenservice, en de facturen je toegestuurd zijn. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen :)

Admin: Dankjewel voor de update, fijn dat het geregeld is!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Is inmiddels al opgelost door Telfort. Top en bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen Howard, als je niet meer in Mijn Telfort kan komen is het inderdaad lastig zelf je facturen op te zoeken. Goed dat je dit laat weten.

Fijn dat je je gegevens mee hebt gestuurd en in je profiel hebt gezet. Ik zie dat je gisteren al contact gehad hebt met de klantenservice, en de facturen je toegestuurd zijn. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen :)

Admin: Dankjewel voor de update, fijn dat het geregeld is!

Reageer