beantwoord

Extra tv pakket opzeggen lukt niet

• 3 januari 2014
  • 6 reacties
  • 1619 keer bekeken

Goedendag helpdesk,

Wij hebben glasvezel bij telfort afgesloten en nu wil ik het gratis proef abonnement van het extra tv pakket uitzetten maar dit lukt niet. Ik log in op mijn telfort ga naar het tv gedeelte en klik hier bij het pluspakket op verwijderen. Tijdens het opslaan krijg ik de foutmelding: fout bij verwerken gegevens. Kunt u misschien het pluspakket voor mij stopzetten?

Mvg,
J. Van der Wolf
icon

Beste antwoord door Peer1 6 januari 2014, 16:12

@JvdW

Ik heb het pluspakket vandaag voor je stopgezet. Op werkdagen zijn wij tot 17:30 aanwezig. In het weekend reageren wij niet. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je ze hier stellen.

Peer
Bekijk reactie

6 reacties

Badge
@JvdW

Ik kan de extra pakketten voor je opzeggen. Graag ontvang ik dan in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens en de datum wanneer de pakketten stopgezet moeten worden. Na ontvangst ga ik meteen voor je aan de slag!

Peer
Badge
@JvdW

Ik heb het pluspakket vandaag voor je stopgezet. Op werkdagen zijn wij tot 17:30 aanwezig. In het weekend reageren wij niet. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je ze hier stellen.

Peer
Hartelijk dank
ik heb hetzelfde probleem. Alleen heb ik de extra gratis opties uitgezet. Er stond dat het binnen 24 uur zichbaar zou zijn. Ik heb r verder niet meer naar gekeken omdat ik dacht dat het binnen 24 uur verwerkt zou zijn. Ook maakten wij geen gebruik van deze extra zenders, dus binnen een maand al uitgezet.
Nu zie ik dat op mijn factuur dat het toch betaald moet worden en zie ook ineens dat de extra zenders weer op mijn abbonnement staan. 
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum jess....!

Balen dat het niet lukt om extra zenders uit te zetten. Ik help jou graag verder om dit op te lossen. Zou je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres willen sturen via een privébericht?

Denise
Waar staat eigenlijk dat je maar 1 pakket per dag kan opzeggen? Want als ik twee extra pakketten wil uitzetten, krijg ik bij allebij de melding dat het binnen 24 uur verwerkt zal worden en zie nergens staan dat het wel eens zou kunnen dat er 1 niet opgezegd word omdat er maar 1 per dag opgezegd kan worden.

Reageer