beantwoord

Extra televisiepakketten bij overstap

• 11 januari 2014
  • 3 reacties
  • 1525 keer bekeken

Ik ben sinds 31 december 2013 overgestapt op Telfort glasvezel. Dit bevalt tot nu toe goed. Ons is beloofd dat we twee maanden een aantal televisiepakketten gratis kunnen uitproberen. Om deze te kunnen gebruiken heb ik extra moeten bellen waarna deze pakketten (Film, HBO etc)zijn aangezet. Nu staan deze aangevinkt in de abbonnementsvorm en is het maandbedrag 90 euro. Het is toch niet de bedoeling dat dit automatisch gefactureerd en ingehouden wordt. Heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Peer1 20 januari 2014, 16:58

@hezeman,

Excuses voor deze late reactie, ik heb dit inderdaad voor je uitgezocht. De bedragen die je ziet staan zijn van de extra zenderpakketten, op de factuur zal je gespecificeerd terug zien dat de eerste 2 maanden gratis zijn.

Peer
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
@Hezeman,

Ik ga voor jou uitzoeken hoe dit kan. Zodra ik een oplossing heb zal ik je hierover informeren in dit topic!

Peer
@Hezeman,

Ik ga voor jou uitzoeken hoe dit kan. Zodra ik een oplossing heb zal ik je hierover informeren in dit topic!

Peer

@Peer nog iets kunnen vinden?
Badge
@hezeman,

Excuses voor deze late reactie, ik heb dit inderdaad voor je uitgezocht. De bedragen die je ziet staan zijn van de extra zenderpakketten, op de factuur zal je gespecificeerd terug zien dat de eerste 2 maanden gratis zijn.

Peer

Reageer