beantwoord

Extra MB's aangevraagd: geen internet

  • 22 mei 2018
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

Ik heb vanochtend extra MB (1266) aangevraagd, daar ik over mijn bundel heen ben. Echter lijkt het niet te werken. Tevens krijg ik linksboven een waarschuwing gegevensgebruik te zien. Graag hoor ik welke stappen ik moet ondernemen.

Alvast bedankt,

Cracker
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 juni 2018, 08:49

Hoi Cracker, ik hoop dat het inmiddels gelukt bent en dat je online bent met je mobiel. Mocht het zo zijn dat het toch nog niet werkt, dan hoor ik dat graag van je.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cracker, welkom op het forum en sorry voor de wat latere reactie. Ik zie dat je wel data verbruikt, zonder extra kosten. De bundel staat goed aan. Wat voor snelheid haal je?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cracker, ik hoop dat het inmiddels gelukt bent en dat je online bent met je mobiel. Mocht het zo zijn dat het toch nog niet werkt, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer