beantwoord

Expirabox v10a

• 13 mei 2019
  • 11 reacties
  • 175 keer bekeken

Wij hebben nog geen half jaar een expirav10a box
het lampje brand rood

na eerst alles zelf te hebben uitgevoerd toch maar gebeld met de klantenservice.

Helaas las de mederwerker de gebruiks handleiding voor dus dit hadden we allemaal al gedaan nu zegt hij dat we morgen een nieuwe box krijgen maar is de verbinding wel getest want heb het idee dat daar iets niet goed zit.

Hebben andere nog tips
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 mei 2019, 20:32

Hoi @Missy626, ik kan mij goed voorstellen dat je graag wil weten wat er precies aan de hand is. Zeker als je voor je werk afhankelijk er van bent. Nu heb ik meegekeken. Ik zie dat mijn collega een volledige analyse heeft gedaan. Met de lijn lijkt niet veel mis. Alles lijkt op een modem probleem. Deze kunnen we namelijk niet benaderen. Deze is al opgestuurd en deze komt morgen. Zoals het nu lijkt komt deze tussen 15.30-17.00 uur. Ik hoor graag of deze beter werkt. Zo niet, dan moeten we inderdaad verder kijken. Eventueel voor een monteur, deze kan over het algemeen binnen een paar werkdagen ingepland worden.
Bekijk reactie

11 reacties

Gaat het om een glasvezel aansluiting of een dsl aansluiting.
Afgaande op de summiere informatie krijgt de v10a geen signaal.
DSL aansluiting groetjes
Bij alles wat gedaan is zit daar ook het vervangen van het DSL kabeltje bij?
Kan je aangeven wat je al gedaan hebt?

Als je in je profiel je postcode en huisnummer in voert kan een Telfort medewerker de lijn controleren en kijken of er meer loos is dan een defecte Experia.
Opnieuw opgestart gereset kabel ga ik even de buuren halen nu en postcode staat in me profiel
We hebben twee nieuwe kabels geprobeerd incl gereset maar ook niks
Met reset bedoel je de knop aan de achterzijde dus terug naar de fabrieks instellingen?

Aan de voorkant zie je de rode led dat betekent dat de kabel is niet verbonden met aansluitpunt of authenticatie is mislukt.

Tot vandaag heb je wel verbinding gehad en tv kunnen kijken etc.
Ja terug gezet naar fabriek instellingen

en ja alles deed het tot aan vandaag zonder problemen

groetjes
Lijkt erop dat je de nodige stappen hebt gezet. Even morgen afwachten met de andere Experiabox blijft deze ook rood is er buiten de deur is mis.
Weet u dan ook hoe lang het duurt dan mocht er wel een monteur nodig ivm werken van uit huis ben ik erg afhankelijk van het internet
Daar is Bart al 👍🏻.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Missy626, ik kan mij goed voorstellen dat je graag wil weten wat er precies aan de hand is. Zeker als je voor je werk afhankelijk er van bent. Nu heb ik meegekeken. Ik zie dat mijn collega een volledige analyse heeft gedaan. Met de lijn lijkt niet veel mis. Alles lijkt op een modem probleem. Deze kunnen we namelijk niet benaderen. Deze is al opgestuurd en deze komt morgen. Zoals het nu lijkt komt deze tussen 15.30-17.00 uur. Ik hoor graag of deze beter werkt. Zo niet, dan moeten we inderdaad verder kijken. Eventueel voor een monteur, deze kan over het algemeen binnen een paar werkdagen ingepland worden.

Reageer