experiaV8 defect ontvangen

  • 20 februari 2017
  • 3 reacties
  • 442 keer bekeken

Vorige week 2 dagen zonder vast bellen gezeten, na testen telefoontoestel en testen van het modem op afstand door de klantenservice, nu een nieuw modem ontvangen ( Vorige is dec 2016 ook vervangen, toen viel regelmatig Wifi en vast bellen weg)
Na aansluiten van nieuw ontvangen modem hélémaal geen wifi,internet en bellen. Dus "oude" modem weer teruggeplaatst. Tot onze verbazing doet nu even alles het weer, maar hoe lang??? Wil graag de ontvangen modem weer retourneren maar wel een betrouwbaar exemplaar hiervoor terug krijgen. Vertrouwen het huidige exemplaar dus niet meer en hebben ook geen zin om binnenkort weer anderhalf uur met mobiel naar de klantenservice te moeten bellen

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Nico,

Welkom op het forum van Telfort!

Begrijpelijk dat je graag zekerheid wenst. Om een antwoord te geven op je vraag: je kunt het modem sturen naar het adres dat in deze link wordt genoemd. Maar, kun je aangeven waarom het niet werkte met het nieuwe modem? Het is ongebruikelijk dat een nieuw modem deze symptomen vertoont. Heb je het modem een harde reset gegeven door het verzonken knopje ingedrukt te houden?

Met wat meer informatie komen we vast een stuk verder.

Hoor graag van je.
Ja een harde reset hebben we gedaan. Geen enkele verbinding qua internet of telefoon na ruim 15 minuten wachten. Daarna dus weer de oude teruggeplaatst waarvan internet en wifi prima werkte maar geen vast bellen. Ook daar weer een harde reset mee uitgevoerd en sinds zaterdagmiddag werkt deze dus probleemloos. Ik ga de pas ontvangen modem idd terug sturen met de retour sticker, maar dan zien jullie wel dat dit de modem is die net verzonden is. Ik zal hierbij nog even een melding doen van bovenstaand verhaal
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Nico,

Heel gek inderdaad! Laten we het zo houden als het nu goed werkt.

Het oude modem zien we graag tegemoet! 🙂

Reageer