Afgelopen dinsdag is de monteur geweest en telfort geinstaleerd bij ons. Alles werkte prima. Woensdagochtend kom ik van bed, en zie dat alleen het powerlampje nog brandt. Na mijn werk kom ik thuis, en niks brandde meer. Telfort gebeld, prima geholpen verder. Moest de modem resetten met behulp van een paperclip. Er gebeurde niks, geen reset. Andere kabels er tussen werkte ook niet. Dat er moest een monteur komen. Deze zou vandaag komen, maar belde af i.v.m. de storm wat ik mij begrijpen kan... al was het hier in friesland prachtig mooi weer. Nu zitten we tot zaterdag zonder tv en internet. Even zonder tv is geen probleem, maar ik heb het internet nodig voor mijn werk en kan nu niks. Ik denk dat ik een modem heb gekregen die zegt van doe het zelf maar maar ik heb er geen zin in 😉 de kabels achter zitten ook los, en denk dat dit het probleem is, dat ze geen connectie maken met de modem. Of alleen de powerknop brand, of alle lampjes branden in alle kleuren van de regenboog. Is het niet beter dat ik een andere modem opgestuurd krijg? Want na 1 dag telfort al problemen met de experiabox v8 en resetten wil niet... lijkt het mij dat ik een maandagochtend produkt heb gekregen.
icon
Beste antwoord door Annettepunt 19 januari 2018, 15:08
Bekijk reactie