Experiabox V8: welke probleemaspecten heeft dat ding?

• 31 mei 2018
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik zie hier nogal eens berichten waarin mensen problemen hebben met het feit dat ze een Experiabox V8 zullen krijgen of hebben gekregen.
Omdat ik wellicht op de nominatie zal komen ook zo'n ding te ontvangen (als vervanger van een Z.), zou ik wel eens willen weten wat de probleemkanten van de V8 zijn.
Daar zijn vast wel antwoorden op.
Dank

2 reacties

Bij normaal gebruik en netjes aangesloten: geen.
De meeste berichten zijn van mensen die vooraf bang zijn.
Sluit m gewoon netjes aan.
Loop je ergens tegenaan wat niet goed, of niet volgens verwachting werkt meldt dat dan hier.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo,
Ik zie hier nogal eens berichten waarin mensen problemen hebben met het feit dat ze een Experiabox V8 zullen krijgen of hebben gekregen.

Logisch... daar is dit gebruikersforum voor. :8
En daarop melden zich eigenlijk alleen maar klanten die problemen ondervinden met de diensten of de daarvoor geleverde hardware.
Die miljoen klanten bij wie het allemaal naar behoren werkt komen hier niet geregeld vertellen hoe goed het allemaal werkt...

Hoe goed een modem is heeft natuurlijk te maken met wat je er van verwacht en wat je er mee wil kunnen doen.
Verwacht geen uitgebreide specificaties en configuratiemogelijkheden want die heeft de V8 nog minder dan de ZyXEL
Dan kan je beter zelf een modem van een A-merk aanschaffen.

Voor de rest wat nelly jacoba zegt...

Reageer