beantwoord

Experiabox v8 start steeds opnieuw op

• 30 mei 2018
  • 11 reacties
  • 316 keer bekeken

Sinds een aantal weken start mijn modem (Experia box V8) minstens 1 keer per dag uit zichzelf opnieuw op. Je hoort een tik waarna alle lampjes op het modem uit zijn en vervolgens start het modem zich weer op.
Ik heb het modem al 20 keer een reset gegeven (met de paperclip), maar het probleem blijft zich voordoen. Het lastigste is dat het niet te voorspellen is wanneer het opnieuw gebeurt. 
Enig idee wat het probleem, of beter nog, de oplossing kan zijn
icon

Beste antwoord door Stephen 2 juni 2018, 17:37

Hallo Rath, welkom op het forum! Aangezien de handelingen die jij hebt uitgeprobeerd niet hebben geholpen zal ik je een vervangend modem opsturen.
Deze ontvang je na het weekend. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

11 reacties

Je verbinding is wel de normale snelheid en stabiel?
Heb je het kabeltje isra-modem al eens vervangen?
Wat is er allemaal bedraad aangesloten op je modem?
Kan je daarvan zoveel mogelijk (alles) afkoppelen (en zo lang mogelijk afgekoppeld laten) en dan kijken of het modem nog opnieuw opstart?
Ja heb ik ook allemaal al geprobeerd wat ik ook doe maakt niks uit oja de wifi verbinding valt geregeld ook een paar minuten weg en heb dus ook al alle kanalen verandert denk persoonlijk dat het toch een brakke modem is toch bedankt voor het meedenken
Geen dank!
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Je kan ook morgenochtend even bellen, dat is waarschijnlijk het snelst.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Hallo

Nee weet mijn klantnummer zo niet heb mijn postcode en huisnummer er instaan hopende dat dat genoeg is

Mvg rath
Komen ze ook een heel end mee. :)
Je klantnummer sluit iedere twijfel uit, het staat op je factuur.
Reputatie 5
Badge +4
Het kan ook nog de stroomadapter zijn (of de toevoer van de stroom waar de adapter in zit).
Het is niet het meest voor de hand liggende maar het zou nog kunnen :)

Heb je hem al eens in een ander stopcontact getest?

Verder denk ik dat je alles al getest hebt wat je kan en dat het modem of de adapter zijn beste tijd gehad heeft.
Ja andere adaptor helpt ook niets en andere stekkerdoos ook niet heb alles al bij langs geweest en alle kabels ook al vervangen denk dan idd toch een brakke modem
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Rath, welkom op het forum! Aangezien de handelingen die jij hebt uitgeprobeerd niet hebben geholpen zal ik je een vervangend modem opsturen.
Deze ontvang je na het weekend. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bedankt voor de feedback zodra ik het binnen heb laat ik het weten hoop dat het dan opgelost is

Mvg rath
Gister avond de nieuwe modem in ontvangst genomen en aan gesloten en werkt tot nu toe na behoren
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden Rath!

Reageer