beantwoord

Experiabox V8 kapot

• 23 juli 2019
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Experiabox v8 is (denk ik) overleden. Resetknopje indrukken geeft geen enkele reactie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 juli 2019, 15:49

Wij noemen dat een kerstboom. Dat betekent dat het modem inderdaad kapot is zoals je al had verwacht. Een nieuwe heb ik dan ook voor je aangevraagd. Deze zal je binnen twee werkdagen ontvangen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ruudvdv, ik heb even naar jouw verbinding gekeken. Ik zie dat deze inmiddels weer online is. Dus het modem lijkt niet overleden gelukkig. Hou het wel even in de gaten natuurlijk, mocht er weer iets zijn. Laat het dan even weten, dan duik ik weer in jouw verbinding.
Bart,

Dank voor je reactie.
Ikzelf ben op dit moment aan het werk, maar mijn partner is thuis.
Zij geeft aan dat er nog steeds geen verbinding is helaas.
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben weer in jouw verbinding gedoken. Nu is deze inderdaad down. 😞 Dan moeten we gaan zoeken naar de oorzaak.

Kun je vertellen hoe het modem is aangesloten op het aansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter?
Kun je per lampje lampje op het modem vertellen in welke kleur deze brandt/knippert?
En heeft heet modem al een reset gehad? Geeft dat verbetering? Ik hoor het graag.
Modem is aangesloten met een dsl kabeltje van 60cm. Heb ondertussen al 3 verschillende geprobeerd.

Reset is al meerdere keren geprobeerd, met wisselend resultaat. Meestal reagee

rt het modem niet op het indrukken van de resetknop.

De lampjes gaan nu na opnieuw aansluiten van de stroomkabel (direct) op deze manier branden en dat blijft zo.
Reputatie 8
Badge +11
Wij noemen dat een kerstboom. Dat betekent dat het modem inderdaad kapot is zoals je al had verwacht. Een nieuwe heb ik dan ook voor je aangevraagd. Deze zal je binnen twee werkdagen ontvangen.

Reageer