beantwoord

experiabox v8 is kapot - poorten zitten los

• 17 januari 2018
  • 11 reacties
  • 819 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb onlangs ter vervanging van mijn oude zyxel modem een experiabox v8 gekregen alleen ik denk dat deze al stuk is. Het viel me op dat het internet en televisie op willekeurige momenten compleet verbroken werden. Na een hoop resetten en controleren van de kabeltjes is me opgevallen dat het paneel aan de achterkant waar de utp kabel LAN ingangen zitten los zit. En op het moment dat dit beweegt valt de verbinding weg en reset het modem zichzelf. Ik denk dat dit onderdeel los zit van de printplaat en sluiting maakt. Mijn vraag is dan ook of ik een vervangend modem kan krijgen. Nu zit ik namelijk weer met mijn gelukkig nog niet teruggestuurde zyxel modem te rotzooien waarbij alle oude klachten natuurlijk weer terug zijn.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Wieger DB 18 januari 2018, 13:24

Hoi Nelizz, dat is balen zeg. Dat modem moet inderdaad vervangen worden. Er vervangende Experiabox wordt klaargemaakt voor je. Excuses hiervoor!
Bekijk reactie

11 reacties

Ik verwacht niet dat webcare daar moeilijk over gaat doen.
Je kan hier even wachten tot webcare je topic oppakt, of morgenochten bellen.
Dan heb je misschien zaterdag je vervangend modem in huis.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nelizz, dat is balen zeg. Dat modem moet inderdaad vervangen worden. Er vervangende Experiabox wordt klaargemaakt voor je. Excuses hiervoor!
Reputatie 7
Badge +7
Dan geldt voor jou hetzelfde, Annette. Ook voor jou heb ik een vervangend modem besteld.
Reputatie 1
Dankjewel Nelly
Geen dank, graag gedaan!
Als je buiten het forum op geholpen wordt, wil je dat dan hier even melden?
Dan weet webcare dat je probleem is opgelost.
Reputatie 1
Doe ik!
Reputatie 1
Hier precies hetzelfde probleem met de experiabox.
Reputatie 1
Oh super wieger, bedankt! 👍
Reputatie 1
Alvast bedankt!!

Reageer