beantwoord

Experiabox V10 (ZTE H369A) maakt WiFi automatisch weer actief.

• 20 februari 2018
  • 4 reacties
  • 887 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen waarom de Wifi (draadloos internet) op de Experiabox V10 automatisch weer geactiveerd word terwijl ik deze ieder keer weer uitzet ?

Zijn er meer gebruikers die dit hebben en is er een oplossing voor ?

Het gaat om een 200/200 Mbit glasvezel abonnement.
icon

Beste antwoord door Enterprise 20 februari 2018, 18:27

Er draait op dit moment eens per drie dagen een script om de wifi in de V10 modems uit- en aan te zetten. Hiermee haalt Telfort een deel van de impact van de wifi storing weg. Het script is niet ingericht om te herkennen dat de wifi uit staat en niet aangezet hoeft te worden. Concreet betekent dit dat de wifi om de paar dagen weer aan zal springen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Er draait op dit moment eens per drie dagen een script om de wifi in de V10 modems uit- en aan te zetten. Hiermee haalt Telfort een deel van de impact van de wifi storing weg. Het script is niet ingericht om te herkennen dat de wifi uit staat en niet aangezet hoeft te worden. Concreet betekent dit dat de wifi om de paar dagen weer aan zal springen.
Bedankt voor de snelle reactie, het is inderdaad om de 3 dagen dat het WiFi signaal weer geactiveerd is.

Gaan ze nog lang door met het draaien van dit script, anders moet ik zelf maar eens kijken naar een VPN router.
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt voor de snelle reactie, het is inderdaad om de 3 dagen dat het WiFi signaal weer geactiveerd is.

Gaan ze nog lang door met het draaien van dit script, anders moet ik zelf maar eens kijken naar een VPN router.

Je kan in dit topic de voortgang en de updates lezen in het starttopic.

https://forum.telfort.nl/randapparatuur-272/wifi-storing-met-de-experia-box-v10-72912/index1.html#post599610
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Amiga4eva, dit script draaien wij om de impact van de V10 wifi storing te beperken. Wij doen ons best om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Tot die tijd zal je wifi inderdaad weer aan springen. Ik kan je nog geen precieze tijdsindicatie geven van wanneer dit opgelost is. Logischerwijs zullen wij na het verhelpen van deze storing het script weer uitschakelen.

@Enterprise, dankjewel! 🙂

Reageer