beantwoord

Experiabox

  • 27 december 2017
  • 3 reacties
  • 189 keer bekeken

Waarom heb ik de Experiabox V8 gekregen ipv de V10. De V8 met N 600 werkt zeer slecht in vergelijking met de V 10 met AC 1200. Kan ik de V10 krijgen van Telfort
icon

Beste antwoord door jimny 27 december 2017, 14:13

Alleen nieuwe klanten die een glasvezel abbonement afsluiten krijgen een V10 modem conform het modembeleid van Telfort

In deze link kun je alles terugvinden

https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Alleen nieuwe klanten die een glasvezel abbonement afsluiten krijgen een V10 modem conform het modembeleid van Telfort

In deze link kun je alles terugvinden

https://forum.telfort.nl/internet-267/welk-modem-krijg-je-bij-telfort-69350
'Ik heb een TP- Link AC 8 aangesloten waarbij ik de experiabox modem. Internet werkt prima maar de tv niet. Krijg de melding tv- ontvanger kan geen verbinding maken met netwerk terwijl de Smart tv die op de zelfde internet aansluiting zit wel internet heeft'
Reputatie 8
3-voudig posten van dezelfde vraag is tegen de huisregels.
Maak je het heel vervelend in het overzicht, en de wijze waarop mensen reacties zouden willen geven.
Antwoord staat bij het aparte draadje wat je hebt aangemaakt met specifiek dat onderwerp:
https://forum.telfort.nl/internet-267/tp-link-ac-8-73501

Reageer