beantwoord

Experia V8 valt uit ook na reset

• 18 april 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1

De modem experia v8 hebben wij al sinds 2012 en het gaat nu echt verbreken tonen. De internetverbinding valt om de haverklap uit, geen wifi, geen tv en geen internet dus. Wij willen graag een nieuwe modem ontvangen, want dit werkt echt niet meer zo…

Hoe krijgen we een nieuwe modem? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 april 2020, 11:32

Hi @merl, wat rot dat je juist nu problemen hebt met de verbinding. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat mijn collega van de klantenservice een nieuw modem voor je aangevraagd heeft. Fijn dat dat al geregeld is, je ontvangt 'm zo snel mogelijk. Ik raad je ook aan om de tips om de bekabeling na te kijken en te vervangen mee te nemen, omdat de bekabeling in huis van grote invloed is op de verbinding.

Ik hoor graag of alles is gelukt en hoe het straks met je verbinding gaat, laat je het weten?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je een koperverbinding hebt kun je het beste het aansluitkabeltje max 150 cm vervangen, dat wil nog wel eens helpen

Hallo @merl , wacht s.v.p. de reactie van een moderator af of voor een snelle(re) reactie bel 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Succes.

Reputatie 8
Badge +10

Hi @merl, wat rot dat je juist nu problemen hebt met de verbinding. 

Ik heb je gegevens erbij gepakt, en zie dat mijn collega van de klantenservice een nieuw modem voor je aangevraagd heeft. Fijn dat dat al geregeld is, je ontvangt 'm zo snel mogelijk. Ik raad je ook aan om de tips om de bekabeling na te kijken en te vervangen mee te nemen, omdat de bekabeling in huis van grote invloed is op de verbinding.

Ik hoor graag of alles is gelukt en hoe het straks met je verbinding gaat, laat je het weten?

Reageer