beantwoord

Experia v8, internet valt regelmatig weg

Hallo,

Ik heb een zeer simpel abbonnement met alleen internet. In het begin heb ik er nooit last van gehad, maar sinds een paar maanden begint het modem steeds vaker weg te vallen. De wifi werkt nog wel, maar alle andere lampjes gaan uit en broadband begint te knipperen, en dus heb ik geen internet verbinding. Dit gebeurt soms wel meerdere keren per dag. Soms dan moet ik hem helemaal resetten, maar meestal gaat hij na enkele minuten vanzelf weer aan.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen, is best heel vervelend namelijk.

Mvg,
Pascal
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 juni 2018, 14:47

Dan zit dat dus allemaal goed. Alleen de aansluiting ziet er dus gammel uit. Ik meet in ieder geval dat er iets niet goed gaat, dat zou prima in de aansluiting kunnen zitten. Hiervoor wil ik graag een monteur laten langskomen. Je krijgt een mail hiervan om een afspraak in te plannen. Mocht je dit liever telefonisch willen, dan kan je vanaf morgen 08.00 uur bellen met 088-2000121.

Bekijk reactie

7 reacties

Mogelijk is je modem de geest aan het geven.
Heb je het kabeltje isra naar je modem al eens vernieuwd?
Staat je klantnummer al in je forumprofiel, dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Ik heb onlangs het kabeltje verwisseld, maar geen verbetering helaas.

Ik zal eens controleren of mijn klantnummer er al bij staat. In ieder geval bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Mrbrander, welkom op het forum. Ik begrijp dat jouw verbinding steeds wegvalt, dat is niet fijn, dat begrijp ik goed. Ik zie inderdaad dat het klantnummer in jouw profiel staat. Ik ben dan ook meteen de verbinding gaan doormeten. Er gaat iets niet goed. Nu geef je aan de kabel verwisselt te hebben op aanraden van nelly jacoba. 🙂 Is dit een ronde kabel van maximaal 2 meter? En zit er nog een splitter tussen aansluitpunt en modem? Zo ja, dan mag deze ertussen uit. Ik ben benieuwd.
Er zit inderdaad een kort kabeltje aan, zeker niet langer dan 2m. En er zit geen splitter of iets dergelijks tussen. Ik ben vorige week verhuist naar een nieuwe woning en de aansluiting ziet er wel wat gammel uit.
Reputatie 8
Badge +9
Dan zit dat dus allemaal goed. Alleen de aansluiting ziet er dus gammel uit. Ik meet in ieder geval dat er iets niet goed gaat, dat zou prima in de aansluiting kunnen zitten. Hiervoor wil ik graag een monteur laten langskomen. Je krijgt een mail hiervan om een afspraak in te plannen. Mocht je dit liever telefonisch willen, dan kan je vanaf morgen 08.00 uur bellen met 088-2000121.
Helemaal super. Heel erg bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan. Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer