beantwoord

Experia V8 adapter

• 5 december 2019
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge

Kwam vandaag thuis. Geen internet. Op de Xperia V8 flikkerde alle lampjes zo nu en dan (tegelijk, met meerdere kleuren, niet regelmatig, niet fel). Alle gebruikelijke stappen hielpen niets (uitzetten, resetten kabels aandrukken).

Voor de grap eens de netadapter vervangen door die van de ruim 10 jaar oud zyxel (die ik nog had) en bingo; modem werkt weer.

De Xperia is ongeveer anderhalf jaar oud. Nu vraag ik me af, is dit een veelvoorkomend defect? Betrouwbaar internet is nogal belangrijk voor mij daar ik zeker 3 dagen per week thuiswerk (in de IT).

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 11:35

Hoi @Duck-Twacy, de adapter van het modem is dus kapot. Dat komt sporadisch een keer voor inderdaad zoals jimny al aangeeft. Gelukkig heb je nog een andere adapter. Ik wil je ook graag weer de juiste sturen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik aan de slag kan. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Heel af en toe kom ik op het forum tegen dat een adapter van een modem defect raakt, wat je doen is je forum profiel aanvullen met je postcode en huisnummer dan denk ik dat je een nieuwe adapter voor de V8 naar je wordt opgestuurd door webcare

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Duck-Twacy, de adapter van het modem is dus kapot. Dat komt sporadisch een keer voor inderdaad zoals jimny al aangeeft. Gelukkig heb je nog een andere adapter. Ik wil je ook graag weer de juiste sturen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik aan de slag kan. 

Badge

Bedankt,

Ik heb een PB gestuurd

Reputatie 8
Badge +11

Nieuwe adapter is onderweg. :)

Badge

Bedankt Bart.

Iets andes, Ik heb nu al 4 keer in 24 uur een nieuw password aangevraagd. Via link een nieuwe ingesteld (en ergens bewaard). Maar iedere keer lukt het niet om later opnieuw in te loggen met dat nieuwe password. Volgens mij zit er ergens een bug..

(lang geleden ben ik 2 jaar lang test analist geweest bij Telfort afdeling internet backend/provisioning; ten tijde van de vdsl/iptv introductie)

Reputatie 8
Badge +11

Dit gaat om Mijn Telfort neem ik aan? En bewaar je de inloggegevens dan in de browser of voer je ze handmatig in? Werkt het in een andere browser wel? Ik ben benieuwd. Mocht er een bug zitten kan ik dit meteen doorgeven. 

Reageer