beantwoord

Experia V10 lampje services rood, geen internet

• 23 september 2019
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb sinds vanmorgen geen internet en tv meer. Resetten heeft niet geholpen. Lampje services was eerst oranje maar na de herstelknop brandt hij rood
klantenservice telefonisch nog niet bereikbaar erg vervelend op mijn thuiswerkdag! Volgens de site is er geen storing?? Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 september 2019, 12:47

Hoi @RemkoV, welkom op het Telfort forum. Niet fijn dat je verbinding er ineens uit ligt, zeker als dat valt op een dag dat je thuis werkt. Ik zie dat nelly jacoba je een tip gegeven heeft over het resetten van het modem. Heb je de reset al via die stappen geprobeerd?

Ik heb ook je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er vanochtend een onderbreking in je verbinding is geweest. Klopt het dat de verbinding het weer doet? Het kan te maken hebben met een korte verstoring of werkzaamheden in je buurt. Ik hoor graag hoe het met je verbinding gaat en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

4 reacties

Modem goed gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Bij koper kabeltje isra-modem vervangen voor rond kabeltje max 1 meter lang?
Bij glas modem 30 seconden stroomloos?

Internet rood kan ook buiten de deur zijn oorzaak hebben.
Maar dan heb je geprobeerd wat je kan.
Je kan morgenochtend, als het dan nog niet werkt, facebook of twitter proberen.
Mogelijk kan men daar je aansluiting checken.
Staan je postcode + huisnummer al in je forumprofiel?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RemkoV, welkom op het Telfort forum. Niet fijn dat je verbinding er ineens uit ligt, zeker als dat valt op een dag dat je thuis werkt. Ik zie dat nelly jacoba je een tip gegeven heeft over het resetten van het modem. Heb je de reset al via die stappen geprobeerd?

Ik heb ook je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat er vanochtend een onderbreking in je verbinding is geweest. Klopt het dat de verbinding het weer doet? Het kan te maken hebben met een korte verstoring of werkzaamheden in je buurt. Ik hoor graag hoe het met je verbinding gaat en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.
Hoi Alexandra, het werkt inderdaad weer. Bedankt voor de reacties! Hoop dat het internet voortaan weer wat stabieler is.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @RemkoV, fijn om te horen en graag gedaan! Ik ga er vanuit dat 't nu in orde is, maar mocht je iets geks opmerken in de verbinding of vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer