beantwoord

Experia box v8 valt weg

• 13 december 2016
  • 4 reacties
  • 564 keer bekeken

Bijna 10 jaar zijn we klant bij telfort,nooit problemen gehad.
Maar sinds wij de Experia box v8 hebben gekregen valt steeds internet weg.
Alle kabels hebben we vervangen en kastje gereset.
Maar probleem blijft zich voor doenen dit al sinds afgelopen juni.
Monteur al geweest en probleem is even opgelost,was iets met de hoofdkantoor hier 2 straten verderop.
September weer geen internet.monteur geweest en toen was er iets mis met buitenlijn.
En nu weer dat internet steeds weg valt.komt weer een monteur.
Het ergste is dat we dan steeds dik 1 week moeten wachten.
Benieuwd wat het nu weer is en dat binnen een paar maanden tijd.
En maar steeds in de wacht staan.
En van de ene afdeling naar de andere doorgestuurd worden.
Zijn er meer mensen die deze problemen hebben met de Experia box v8?
Wordt nu wel erg irritant dat we steeds zonder internet zitten terwijl je voor je werk iets moet weg sturen.
icon

Beste antwoord door Michael 17 december 2016, 13:47

Hi Deborah,

Welkom.

In al die tijd is het modem nog nooit vervangen voor zover ik kan zien. Het is niet zo dat de V8 in het algemeen niet goed functioneert. Wél is het mogelijk dat het exemplaar dat jij hebt, niet meer doet wat het moet doen. In dat geval moet deze vervangen worden.

Aangezien ik ook kan zien dat er al veel aan gedaan is en dat (tot dusver) niets écht helpt, heb ik dit gelijk voor je in gang gezet. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar begin volgende week in huis hebt. Wil je het huidige apparaat terugsturen naar het adres dat hier wordt vermeld? Super.

Ik zie je reactie graag tegemoet. Benieuwd of het nieuwe modem wél de oplossing is voor de problemen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Deborah,

Welkom.

In al die tijd is het modem nog nooit vervangen voor zover ik kan zien. Het is niet zo dat de V8 in het algemeen niet goed functioneert. Wél is het mogelijk dat het exemplaar dat jij hebt, niet meer doet wat het moet doen. In dat geval moet deze vervangen worden.

Aangezien ik ook kan zien dat er al veel aan gedaan is en dat (tot dusver) niets écht helpt, heb ik dit gelijk voor je in gang gezet. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar begin volgende week in huis hebt. Wil je het huidige apparaat terugsturen naar het adres dat hier wordt vermeld? Super.

Ik zie je reactie graag tegemoet. Benieuwd of het nieuwe modem wél de oplossing is voor de problemen.
Hoofdkantoor moet hoofdkast zijn...
Werkt het weer een tijdje na een reset? In dat geval, ja er zijn meer mensen met dit probleem. https://forum.telfort.nl/wifi-269/experia-moet-telkens-herstart-worden-voor-internet-63169
Fij dan...ja soms weer voor minuten en de andere keer weer een uur of iets langer...kabels allemaal vernieuwd en nog steeds dit probleem...erg vervelend!!

Reageer