beantwoord

Experia box V8 upgrade duurt lang

Reputatie 1
Sinds gister 12:00 viel mijn internet weg en branden bijna alle lampjes (incl. Power) rood. Upgrade en eco branden blauw. Nu bijna 24 uur later is dit nogsteeds zo. Hoort hij zo lang te upgraden of is er nu iets anders aan de hand?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 10 april 2018, 12:03

Hi EvaB, welkom op het Forum! Jammer dat de harde reset niets heeft uitgehaald. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat hij je modem heeft vervangen, klopt dat? Ik hoor graag of dit nieuwe modem een oplossing biedt. Als dit niet het geval is, laat het dan eventjes weten zodat we verder kunnen kijken naar mogelijke oplossingen! Bedankt voor het meedenken, Enterprise & GJC! Jullie zijn top!
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je kunt gerust stellen dat dat niet goed is. Mogelijk is je modem overleden, maar probeer eens een harde reset:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Reputatie 8
Badge +19
Nee, dat hoort niet.
Zet de modem eens een minuutje uit en dan weer aan.
Reputatie 1
Aan de telefoon zeiden ze juist dat ik hem niet uit mocht zetten Haha. Maar ik ga het eens proberen.
Reputatie 1
Nee, dat hoort niet.
Zet de modem eens een minuutje uit en dan weer aan.

Gedaan maar dan springen de lampjes direct aan op rood en blauw (zoals die al stond voor ik de modem uit deed)
Reputatie 1
Je kunt gerust stellen dat dat niet goed is. Mogelijk is je modem overleden, maar probeer eens een harde reset:

Hij reageert niet op de reset. Dan blijven de lampjes branden 😞
Reputatie 8
Badge +19

Hij reageert niet op de reset. Dan blijven de lampjes branden :(

Dan is de modem stuk, Telfort zal je een nieuwe moeten sturen...
Reputatie 3
Badge +8
Hi EvaB, welkom op het Forum! Jammer dat de harde reset niets heeft uitgehaald. Ik zie dat je gister contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat hij je modem heeft vervangen, klopt dat? Ik hoor graag of dit nieuwe modem een oplossing biedt. Als dit niet het geval is, laat het dan eventjes weten zodat we verder kunnen kijken naar mogelijke oplossingen! Bedankt voor het meedenken, Enterprise & GJC! Jullie zijn top!
Reputatie 1
Momenteel heb ik het kastje nog niet ontvangen.
Reputatie 1
Nu heb ik een nieuwe modem en brand het power knopje groen maar nogsteeds heb ik geen WiFi 😞
Reputatie 8
Badge +19
Nu heb ik een nieuwe modem en brand het power knopje groen maar nogsteeds heb ik geen WiFi :(
Brandt het wifilampje wel..?
Vergeet niet dat deze modem een andere netwerknaam en wachtwoord heeft, deze staan op de sticker onderop de modem.
Reputatie 1
Nu heb ik een nieuwe modem en brand het power knopje groen maar nogsteeds heb ik geen WiFi :(
Brandt het wifilampje wel..?
Vergeet niet dat deze modem een andere netwerknaam en wachtwoord heeft, deze staan op de sticker onderop de modem.

Uiteindelijk de nieuwe modem gereset en nu doet hij het 🙂 bedankt allemaal voor de tips
Reputatie 8
Badge +19
Graag gedaan en fijn dat alles weer werkt... 😉
Reputatie 3
Badge +8
Fijn om te horen EvaB! Laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!

Reageer