beantwoord

Experia Box V8 modem heeft geen wifi meer

• 11 november 2017
  • 3 reacties
  • 363 keer bekeken

Reputatie 1
Ruim een week geleden stopte mijn vorige Experia Box V8 modem ineens met het geven van wifi. Telfort gebeld, besproken en een nieuw modem opgestuurd gekregen. Nieuw modem geinstalleerd en het werkte weer, wifi was weer beschikbaar. Reden oude modem niet meer werken was wellicht de update uitgevoerd in de uitgevoerd was door Telfort in de vorige nacht? Na ruim een week dus nu al weer ruim een dag hetzelfde probleem: ineens geen wifi meer maar ook nu al mijn eigen spullen op tilt, eigen netwerk niet meer bereikbaar maar nog wel internet. Dus alles maar weer gereset, alle eigen zaken werken weer maar wifi doet het nog steeds niet. Telfort, graag vorige klacht raadplegen, uitzoeken waarom het twee keer na elkaar gebeurt en een passende oplossing aandragen svp.
icon

Beste antwoord door Deborah 15 november 2017, 14:29

Hoi Frans, in een privébericht geef je aan dat je WiFi ineens weer werkt nadat je telefonisch contact met ons hebt gehad. Fijn dat het weer werkt! Op afstand kunnen we de WiFi niet beinvloeden. Ik vermoed dat je WiFi spontaan weer is gaan werken:?. De afspraak met de monteur ga ik annuleren! Mocht het WiFi probleem terugkomen, ga ik je verder helpen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Fransvdw, welkom op het forum 🙂. Dat klinkt echt niet best! Kunnen je apparaten het WiFi signaal niet vinden? Of zijn je apparaten met WiFi verbonden en werkt de verbinding niet? Ik zie dat er een monteur langskomt om het uit te zoeken! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Frans, in een privébericht geef je aan dat je WiFi ineens weer werkt nadat je telefonisch contact met ons hebt gehad. Fijn dat het weer werkt! Op afstand kunnen we de WiFi niet beinvloeden. Ik vermoed dat je WiFi spontaan weer is gaan werken:?. De afspraak met de monteur ga ik annuleren! Mocht het WiFi probleem terugkomen, ga ik je verder helpen.
Reputatie 1
Tja Deborah, ik houd ook niet van dit soort onverklaarbare dingen maar hoofdzaak is dat het weer werkt. Stoort het weer dan meld ik me bij jou. Dank en groet, Frans van der Wal

Reageer