beantwoord

Experia box v8 modem doet het ineens niet meer

• 27 mei 2018
  • 4 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1
We zaten op de PS4 .. en ineens kregen we een bericht dat er geen verbinding gemaakt kon worden met een wifi netwerk. Ik kijk op de modem en zie daar geen lichtjes meer branden. Niets doet het meer. Ik denk dat de modem defect is. Vreemd, aangezien ik de modem nog geen jr heb. Zou graag willen dat er iemand van Telfort op korte termijn contact met mij kan opnemen. Geen internet, geen tv is niet te doen. Heb namelijk ook nog 3 kinderen.

Mvg. Giny
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 5 juni 2018, 09:33

Hoi Giny, sorry voor mijn late reactie! Ik zie dat er al een nieuw modem bij je is inmiddels. Ik hoop dat het daarmee weer goed werkt zoals het hoort. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kan ook een defecte adapter van het modem zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Giny, welkom op het forum en wat rot dat je modem niet meer goed werkt. Wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik met je mee en als het nodig is dan wissel ik je modem om.
Reputatie 1
Hoii Cindy,

Ik heb mijn klantnr in mijn profiel gezet. Ik hoop dat u mij snel kunt helpen.

Mvg

Giny
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Giny, sorry voor mijn late reactie! Ik zie dat er al een nieuw modem bij je is inmiddels. Ik hoop dat het daarmee weer goed werkt zoals het hoort. Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer