beantwoord

Experia Box v8 kapot na 5 uur gebruik

• 24 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb vandaag een Experia Box v8 binnengekregen omdat mijn vorige (prehistorische) router kapot ging. Na slechts 5 uur stopte de Experia er ook mee; alle lampjes blijven branden. Hoe krijg ik een nieuwe, werkende, GOEDE router? Want dit is natuurlijk belachelijk.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 26 augustus 2018, 15:13

Hoi jpvanoudheusden, welkom op het Forum. 5 uur is niet lang. 😞 Waar het mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Nu zie ik dat je al contact hebt en dat een nieuw modem onderweg is. Mochten we zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je kunt om te beginnen de box uitzetten (van de stroom af) en dan weer aanzetten. Gaat hij weer uit, probeer dan eens de box te resetten. Blijft het probleem zich voortdoen, neem dan contact op met Telfort.
Misschien heb je hier iets aan?

Specificatie Experia Box V8

Modem resetten

Bekabeld internet doet het niet
Reputatie 8
Badge +18
Vernieuw het aansluitkabeltje wat max 150 cm mag zijn eens en indien mogelijk open je ISRA punt eens of er oxidatie zichtbaar is.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi jpvanoudheusden, welkom op het Forum. 5 uur is niet lang. 😞 Waar het mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Nu zie ik dat je al contact hebt en dat een nieuw modem onderweg is. Mochten we zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer