Beste antwoord door Bart - Telfort
Experia Box v8 kapot na 5 uur gebruik
Ik heb vandaag een Experia Box v8 binnengekregen omdat mijn vorige (prehistorische) router kapot ging. Na slechts 5 uur stopte de Experia er ook mee; alle lampjes blijven branden. Hoe krijg ik een nieuwe, werkende, GOEDE router? Want dit is natuurlijk belachelijk.
Hoi jpvanoudheusden, welkom op het Forum. 5 uur is niet lang. 😞 Waar het mis is gegaan durf ik niet te zeggen. Nu zie ik dat je al contact hebt en dat een nieuw modem onderweg is. Mochten we zo nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie
Je kunt om te beginnen de box uitzetten (van de stroom af) en dan weer aanzetten. Gaat hij weer uit, probeer dan eens de box te resetten. Blijft het probleem zich voortdoen, neem dan contact op met Telfort.
Misschien heb je hier iets aan?
Specificatie Experia Box V8
Modem resetten
Bekabeld internet doet het niet
Specificatie Experia Box V8
Modem resetten
Bekabeld internet doet het niet
Vernieuw het aansluitkabeltje wat max 150 cm mag zijn eens en indien mogelijk open je ISRA punt eens of er oxidatie zichtbaar is.
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.