beantwoord

Experia Box V8 herstart regelmatig uit zichzelf

• 5 mei 2020
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb al een geruime tijd een Experia v8 modem. Gezien de huidige situatie werk ik momenteel thuis. Ik heb sinds een aantal dagen het probleem dat mijn modem uit het niets herstart. Dit gebeurd een aantal keren per dag. Ik heb de modem een aantal keren gereset naar de fabrieksinstellingen maar dit helpt niet. Kabels ook veranderd etc. Verder heb ik geen problemen met mijn internetverbinding kwa snelheid, dit zit wel goed. Ik ben op dit moment erg afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk. Kan hier met spoed aub. wat aan gedaan worden? 

Met vriendelijke groet, 

Rasjaad Ibrahim

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 mei 2020, 17:54

Hi @Rasjaad, wat lastig dat het modem steeds opnieuw opstart, zeker nu je thuis aan het werk bent natuurlijk. Goed dat je dit aankaart, want dat is niet de bedoeling.

Je gegevens staan al in je profiel, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat je gisteren contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er een nieuw modem voor je aangevraagd is, helemaal goed! Anders had ik het voor je geregeld. Laat je hier nog weten of alles is gelukt en of je verbinding het weer goed doet? Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent, die zijn vanaf morgen weer aanwezig

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Rasjaad, wat lastig dat het modem steeds opnieuw opstart, zeker nu je thuis aan het werk bent natuurlijk. Goed dat je dit aankaart, want dat is niet de bedoeling.

Je gegevens staan al in je profiel, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat je gisteren contact gehad hebt met de klantenservice, en dat er een nieuw modem voor je aangevraagd is, helemaal goed! Anders had ik het voor je geregeld. Laat je hier nog weten of alles is gelukt en of je verbinding het weer goed doet? Laat het ook gerust weten als je nog vragen hebt.

Reputatie 1

Het is helemaal gelukt Alexandra. Nieuwe modem was vandaag binnen per post. Topper, bedankt!

Grt.

Rasjaad

Reputatie 8
Badge +10

@Rasjaad Super, wat fijn om te horen! :blush: Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het ons dan gerust hier op het forum weten!

Reageer