beantwoord

Experia Box V8 heeft telkens een reset nodig

• 20 november 2019
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 1

Onze Experia box v8 heeft tegenwoordig ca. 2 tot 3 x per week een reset nodig.

Is hier iets aan te doen ?  niet bij gebruik wifi, maar alleen TV met het bekende blauwe scherm.

M.vr.gr.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 november 2019, 13:10

Het modem blijft de verbinding met de buitenwereld dus wel houden, maar geeft het signaal niet meer door naar de rest van de aangesloten apparaten. Het resetten is steeds voor een korte tijd een oplossing, daarom heb ik je een nieuw modem toegestuurd. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @veenkar, de volledige verbinding valt weg dus als de reset nodig is. Ik heb je verbinding meteen gekeken en de verbinding lijkt niet door een wegvallende verbinding uit het netwerk te komen. Op het moment dat je de Experia Box een reset moet geven, zie je dan ook een verschil in de lampjes daarop? Vallen er dan lampjes weg of blijven die wel gelijk? Als er lampjes wegvallen zouden we het aansluitkabeltje tussen het IS/RA-punt (het hoofdaansluitpunt) en de Experia Box ook kunnen vervangen. Het is het beste om daar een rond kabeltje van max 1.50 te gebruiken.

Ik hoor graag van je of dat het geval is en of het verschil maakt. Als het geen verschil maakt kunnen we samen verder kijken.

Reputatie 1

Hallo Jasper,

Na het verschijnen van het blauwe scherm op de TV zijn alle lampjes op het modem normaal.

Er vallen geen lampjes weg dus.

Na het resetten is ook weer alles normaal, ook lampjes.

Reputatie 8
Badge +11

Het modem blijft de verbinding met de buitenwereld dus wel houden, maar geeft het signaal niet meer door naar de rest van de aangesloten apparaten. Het resetten is steeds voor een korte tijd een oplossing, daarom heb ik je een nieuw modem toegestuurd. Je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 1

Nieuw modem aangesloten en tot nu toe loopt alles prima.

Bedankt nog.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @veenkar, goed om te lezen dat het daarmee prima gaat. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer