beantwoord

Experia Box V8 geen verbinding

• 22 juni 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Hallo, 

ik heb mijn experia V8 al enkele jaren en die doet het goed, nu kan ik sinds kort af en toe wel connecten op mijn telefoon met de WiFi maar er staat dan dat ik geen verbinding heb. Ook tv en internet op tv werken sporadisch niet.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 juni 2020, 08:06

Welkom bij ons op het forum @KoopsJ. Dat klinkt alsof de modem op momenten helemaal geen verbinding meer heeft. Als de diensten niet werken, vallen er dan lampjes weg op de Experia Box die normaal wel branden, of blijft alles normaal branden?

Zou je jouw postcode en huisnummer ook kunnen invullen op je forumprofiel? Daarmee kan ik de verbinding ook nakijken en kunnen we samen kijken wat we het beste kunnen doen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @KoopsJ. Dat klinkt alsof de modem op momenten helemaal geen verbinding meer heeft. Als de diensten niet werken, vallen er dan lampjes weg op de Experia Box die normaal wel branden, of blijft alles normaal branden?

Zou je jouw postcode en huisnummer ook kunnen invullen op je forumprofiel? Daarmee kan ik de verbinding ook nakijken en kunnen we samen kijken wat we het beste kunnen doen. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @KoopsJ, ik heb helaas nog geen reactie van je gezien. Is de verbinding inmiddels verbeterd? Als dat niet zo is, of als je andere vragen voor me hebt, weet je me te vinden.

Reageer