beantwoord

Experia Box V8 geen internet meer

• 13 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Mijn internet is plotseling weggevallen en is ook niet meer hersteld.

Alleen de power en wifi lampjes branden.

Reset gedaan zoals hieronder beschreven, maar het helpt niets.

- Koppel alle kabels los behalve de stroomkabel.
- Zet het modem uit met het knopje achterop.
- Druk met een pen of paperclip het resetgaatje goed in (en tot het einde vast houden).
- Zet het modem aan met het knopje achterop.
- Wacht 30 seconden (reset nog steeds ingedrukt).
- Laat het resetgaatje weer los.

Waarschijnlijk is het modem defect.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 oktober 2020, 08:19

Hoi @Mohammed1two, welkom op het Telfort forum. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof er geen signaal binnenkomt op de Experia Box, het modem vervangen heeft geen zin op dat moment. Het signaal is er dan nog steeds niet en met een nieuw modem heb je dan precies hetzelfde. Of dat ook echt het geval is kan ik niet voor je nakijken, jouw abonnement is inmiddels overgezet naar KPN en daardoor zijn zij nu jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt daarvoor een topic aanmaken op het KPN Forum, bellen met 0800-0402 of een chat starten.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mohammed1two, welkom op het Telfort forum. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof er geen signaal binnenkomt op de Experia Box, het modem vervangen heeft geen zin op dat moment. Het signaal is er dan nog steeds niet en met een nieuw modem heb je dan precies hetzelfde. Of dat ook echt het geval is kan ik niet voor je nakijken, jouw abonnement is inmiddels overgezet naar KPN en daardoor zijn zij nu jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt daarvoor een topic aanmaken op het KPN Forum, bellen met 0800-0402 of een chat starten.

Reageer