beantwoord

Experia Box V8 defect

• 1 juli 2020
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Mijn Experiabox V8 is vermoedelijk kapot. Ik heb alle stappen bij de probleemoplosser doorlopen maar zodra ik de box weer inschakel lichten alle lampjes een fractie van een seconde op om daarna weer uit te gaan. Ik heb geen WiFi en mijn tv ontvanger geeft de F143 foutcode aan. Hoe kan ik aan een nieuwe modem komen? 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 1 juli 2020, 20:29

Dag @BirgitBlok. Van harte welkom hier. Dat is behoorlijk lastig. Het klinkt inderdaad alsof je modem het heeft begeven. Ik heb daarom een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je het weten als het nieuwe modem is bezorgd? 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @BirgitBlok. Van harte welkom hier. Dat is behoorlijk lastig. Het klinkt inderdaad alsof je modem het heeft begeven. Ik heb daarom een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat je het weten als het nieuwe modem is bezorgd? 

Reputatie 1

De nieuwe modem is inmiddels aangekomen en aangesloten, ik heb weer internet! Bedankt voor de snelle (re)actie!

Reputatie 8
Badge +9

Dat is goed nieuws, @BirgitBlok. Fijn dat alles weer naar behoren werkt. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer