beantwoord

Experia Box V8 defect

• 14 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 214 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,
Mijn experia box v8 is defect, . ik heb geen internet en tv meer. Alle lichtjes knipperen tegelijk rood en sommige groen. Er zit soms 1 seconde en soms 5 of 10 seconde tussen. Ik heb op alle manieren geprobeerd om hem te resetten zoals de gele stekker, harde reset, 15 min zonder stroom(alle opties volgens de site en de foutcode) maar niks werkt, hij start zelfs niet opnieuw op. Wat nu?

Hij geeft aan:
Power rood
Wireless rood
Voice groen
Broadband rood
Internet rood
Tv niks
Upgrade niks
Wps rood
Eco groen

Foutcode 842

Hopelijk kan iemand mij helpen. Bedankt alvast!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 augustus 2019, 12:52

Dag @NienkeS. Van harte welkom hier. Lastig dat je nu geen internet en iTV hebt. Als het lampje 'Power' rood brandt, dan is dat vaak een teken dat je modem zijn laatste adem heeft uitgeblazen. Ik zorg ervoor dat er een nieuw modem jouw kant op komt. ☺ Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn
Reputatie 1
@jimny bedankt! Dat heb ik gedaan!
Reputatie 8
Badge +9
Dag @NienkeS. Van harte welkom hier. Lastig dat je nu geen internet en iTV hebt. Als het lampje 'Power' rood brandt, dan is dat vaak een teken dat je modem zijn laatste adem heeft uitgeblazen. Ik zorg ervoor dat er een nieuw modem jouw kant op komt. ☺ Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis!
Reputatie 1
Wat fijn! Ik hoop de modem snel in huis te hebben. Bedankt voor de oplossing en het snelle handelen. Fijn weekend alvast!
Reputatie 8
Badge +9
Geen enkel probleem, @NienkeS. Ik zie dat het modem vanochtend is bezorgd. Dat is fijn! Jij ook alvast een goed weekend. 😃

Hallo Telfort, 

Bij mijn experia box V8 branden alle lampjes en de power lamp is rood. 

Ik begrijp uit het forum dat die defect is. 

Wat zijn de vervolgstappen? 

Mvg, 

Dennis 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Dennisrudolfdejong , voor een snelle reactie kun je beter even bellen 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Groeten van een medeplaatsgenoot.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Dennisrudolfdejong. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad en er een nieuw modem jouw kant op komt. Dit heb je binnen 3 werkdagen in huis. Laat het gerust weten als je nog ergens vragen over hebt. 

Reageer