beantwoord

Experia Box V8 alle lampjes branden

• 16 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 1
Dag, na terug te zijn gekomen van vakantie bleek onze modem (Experia V8) niet meer te werken. Alle lampjes branden en een harde reset (knopje achterop meer dan 10 sec ingedrukt) maakt geen verschil. Uit andere topics hier kan ik concluderen dat de modem dus waarschijnlijk kapot is. Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen?

Groet
Pim
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 augustus 2019, 11:27

@pimD Hoi Pim, dankjewel voor het doorgeven van jouw klantnummer, dat is voldoende 🙂 Ik heb 'm wel even naar je profiel verplaatst in verband met jouw privacy.

Ik heb je gegevens gevonden en direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Nadat je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @pimD, niet fijn dat 't modem niet meer werkte nu je terug bent van vakantie! Jammer dat resetten geen verschil heeft gemaakt, goed dat je het wel hebt geprobeerd. Ik help je graag aan een nieuw modem.

Ik zie dat je wel een klantnummer voor Interactieve TV in je forumprofiel hebt gezet, hier kan ik alleen je gegevens niet mee opzoeken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen? Als je ze neerzet bij 'Extra informatie', zijn ze alleen voor jou en voor mij zichtbaar. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan vraag ik meteen een nieuw modem voor je aan.
Reputatie 1
Bedankt voor snelle reactie. Klantnummer is xxxxxxxx. Kan extra informatie optie niet vinden. Is klantnr genoeg? Of heb je adres/postcode nog ter info nodig?

Groet
Pim

Admin: Klantnummer verborgen en verplaatst naar profiel
Reputatie 8
Badge +9
@pimD Hoi Pim, dankjewel voor het doorgeven van jouw klantnummer, dat is voldoende 🙂 Ik heb 'm wel even naar je profiel verplaatst in verband met jouw privacy.

Ik heb je gegevens gevonden en direct een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk, binnen ongeveer twee werkdagen thuis! Nadat je deze ontvangen en aangesloten hebt, kan je het oude modem gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Hoi Alexandra, hebben modem maandag al ontvangen en alles werkt weer! Doe oude vandaag op de post. Groet
Pim
Reputatie 8
Badge +9
@pimD Hoi Pim, fijn, dankjewel voor je berichtje! Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer