vraag

Experia Box V8

• 16 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Hai, ik heb een Experia V8 modem en sinds 2 weken valt dit ding telkens vanzelf uit en herstart weer uit zich zelf op. En met de dag wordt het steeds frequenter. Er is niets veranderd in mijn instellingen of hardware, het is 2 weken geleden gewoon ineens begonnen.

Daarvoor waren er wel tekenen van heel erg langzaam internet.

ik heb deze modem best wel lang.

Betekent dit einde modem of is er nog iets wat ik kan proberen? graag wat feedback want dit is heel irritant.

bedankt alvast

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @R.Amakran , voor een snellere reactie kun je bellen met 0900 9595 of Facebooken of Twitteren.

Je kunt toch nu gewoon een reactie geven? Hoezo moet ik naar facebook of twitter? Laat maar...ik regel dit anders.

Maar voor nu bedankt.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @R.Amakran , ik ben gewoon een klant en kan daarom niet anders reageren.

Binnen dit forum moet je wachten op een reactie van een moderator en dat kan langer duren dan hetgeen ik eerder voorstelde.

Reputatie 3
Badge +1

@R.Amakran Het kan inderdaad zo zijn dat het modem aan vervanging toe is. Helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen. Dit komt omdat je op dit moment overgezet wordt naar KPN. Ik raad je aan om na het weekend even contact te zoeken met KPN, mocht je nog niet geholpen zijn. Dan helpen mijn collega's je verder. 

Reageer