beantwoord

Experia box V8

  • 27 december 2019
  • 29 reacties
  • 331 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dan laten we hem zo op de 6e staan. Ik ben benieuwd. 

 

Wat betreft de kosten, ik heb geen idee hoeveel dit is. Ik wil je aanraden eens navraag te doen bij KPN Netwerk NL. Zij gaan over de aanleg en kunnen het je precies uitleggen. 

Badge

Monteur geweest. Deze heeft alles gecheckt en alles ter plaatse doorgemeten. Alles was goed. Het probleem lag m hoogstwaarschijnlijk bij de modem. Deze is nu vervangen. En fingers crossed dat dit de veroorzaker was. Komende dagen zal dat uitwijzen.

Dank jullie voor alle tips en controles en het meedenken. @Babylonia en @JanD en @Bart - Telfort 

Graag gedaan.

Reputatie 8
Badge +11

Hopelijk geeft het nieuwe modem geen problemen meer. Als dat wel zo is, laat het dan vooral weten, dan ga ik verder uitzoeken wat ik nog kan betekenen. 

Reageer