beantwoord

Experia Box V8

• 24 december 2018
  • 10 reacties
  • 258 keer bekeken

Mój stary router do experia box v8 i nowy router tp link Archer 2300. Stary router ma DSL. (rj11), podczas gdy nowy router ma wejście rj45, co się nie powiedzie, bo nie ma urządzenia
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 januari 2019, 12:04

Ik heb de topics samengevoegd Romano25213. Zullen we verder gaan in dit Topic? Zo houden we het overzichtelijk.

En elk type TP link heb je nu precies? Want je hebt het over meerdere types. Een VR 600 en een Archer 2300. Welke is het?

En heb je de instellingen op deze pagina nog doorlopen? Hier staat hoe je je eigen router kan instellen.
Bekijk reactie

10 reacties

Mijn oude router is experia box v8 en de nieuwe router tp link Archer 2300. De oude router heeft een DSL-ingang. (rj11) terwijl de nieuwe router een input heeft rj45 wat moet ik doen omdat ik geen nieuwe router kan verbinden
Reputatie 8
Badge +10
De Experiabox heeft een DSL-ingang (rj11) omdat dit behalve een router ook een internetmodem is die je aansluit op een telefoonverbinding.
De TP-Link is alleen een router en geen modem...
Je kan de TP-Link wel aansluiten op een LAN-poort van de modem en deze als router of wifi-accesspoint gebruiken.
Mijn internetsnelheid is 50 mb / s in de LAN-poort is minder dan 10 mb / s waarom?
Reputatie 8
Badge +10
Mijn internetsnelheid is 50 mb / s in de LAN-poort is minder dan 10 mb / s waarom?
Welke snelheid geeft onderstaande website aan..?
Kan je hier een screenshot van maken en deze hier plaatsen..?

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 8
Badge +10
Duidelijk.
Je snelheid is goed met een 50 Mbps abonnement.

Meet je maar 10 Mbps op een LAN-poort van de Experiabox..?
Waarmee meet je dit..?

Iets meer informatie zou welkom zijn.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Romano25213, welkom op ons forum! Goed dat je je vragen hier neergezet hebt.

Fijn dat Enterprise je al op weg geholpen heeft, je kan deze router inderdaad achter de Experia Box aansluiten. Verder ben ik ook wel benieuwd naar die snelheid die je noemt en de vragen die Enterprise heeft gesteld. Laat je het ons weten? Dan denken we graag met je mee!
Ik kocht een nieuwe router en ik kan hem niet verbinden met het telfort-netwerk

Admin: topics samengevoegd
Een router alleen zal op het DSL net niet werken daar heb je ten alle tijden ook een modem nodig dus tenzij het een gecombineerd toestel is met modem en router functie zal de experiabox of zyxel nodig hebben.
Reputatie 8
Badge +12
Ik heb de topics samengevoegd Romano25213. Zullen we verder gaan in dit Topic? Zo houden we het overzichtelijk.

En elk type TP link heb je nu precies? Want je hebt het over meerdere types. Een VR 600 en een Archer 2300. Welke is het?

En heb je de instellingen op deze pagina nog doorlopen? Hier staat hoe je je eigen router kan instellen.

Reageer