beantwoord

Experia Box V10a wel TV en telefoon, geen internet

  • 23 april 2020
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Lampje op de voorkant is groen.  Er is wel TV en telefoon, maar geen internet.

Ik heb glasvezel.

 

Alle stappen doorlopen:

Glasvezel modem uit en aan

Experia box uit en aan

Experia box reset

Zelfde resultaat.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 april 2020, 14:02

Hi @Jerry2, welkom hier op ons forum! Wat gek (en lastig) dat internet het niet doet, terwijl de telefoon en televisie het wel doen. Ik zoek graag met je mee naar de oorzaak.

Het kan zijn dat er bij jou hetzelfde aan de hand is als bij Marleen, maar dit kijk ik graag voor je na. Hoe heb je de reset van het modem precies gedaan? Kan je voor mij jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik de verbinding voor je na.

@Marleen Weert Niet fijn dat jij hier ook problemen mee hebt. Ik lees dat je contact gehad hebt met de klantenservice en ik hoop dat de verbinding snel hersteld is. Mocht het toch niet zo zijn of als je nog vragen hebt, dan raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Bekijk reactie

7 reacties

Wij hebben hetzelfde probleem. Komt vaker voor. Gemeld en vanmiddag komt monteur 

Zijn er meerderen die dit probleem vaker ervaren?

Volgens de helpdesk was ik nummer 3 uit ons postcode gebied.

Oorzaak?

Is hier nog steeds 

Het zou een storing kunnen zijn in de wijkkast.

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Jerry2, welkom hier op ons forum! Wat gek (en lastig) dat internet het niet doet, terwijl de telefoon en televisie het wel doen. Ik zoek graag met je mee naar de oorzaak.

Het kan zijn dat er bij jou hetzelfde aan de hand is als bij Marleen, maar dit kijk ik graag voor je na. Hoe heb je de reset van het modem precies gedaan? Kan je voor mij jouw postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik de verbinding voor je na.

@Marleen Weert Niet fijn dat jij hier ook problemen mee hebt. Ik lees dat je contact gehad hebt met de klantenservice en ik hoop dat de verbinding snel hersteld is. Mocht het toch niet zo zijn of als je nog vragen hebt, dan raad ik je aan om een eigen topic aan te maken. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

Reageer