beantwoord

Experia Box V10a geen verbinding

• 7 september 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sedert vanmorgen geen verbinding meer dwz geen tv, telefoon en internet.

Herstart, reset levert een rode status lichtje op en verder niets meer.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 september 2020, 08:28

Hoi @ReneKamphuis, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat er al een nieuw modem is opgestuurd via de telefonische collega's! Laat je weten hoe het daarmee gaat? Mocht het daarna nog niet werken kijk ik natuurlijk graag met je mee.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

heb je een koper of glasvezel verbinding,als het een koperverbinding betreft vervang dat aansluitkabeltje max150 cm eens

Reputatie 1

Net contact gehad met de service desk. Wordt een nieuw modem

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ReneKamphuis, welkom bij ons op het forum. Goed om te lezen dat er al een nieuw modem is opgestuurd via de telefonische collega's! Laat je weten hoe het daarmee gaat? Mocht het daarna nog niet werken kijk ik natuurlijk graag met je mee.

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @ReneKamphuis. Ik ga er vanuit dat dat betekent dat het nieuwe modem het heeft opgelost. Als we toch nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.

Reputatie 1

Nou nee, bleek volgens de monteur niet aan het modem te liggen maar in de centrale

kortom 4 dagen zonder tv, bellen en internet en daarna weer aantal zaken moeten her instellen, denk aan chromecast etc. Ondertussen twee mobiele bel bundels leeg

Reputatie 8
Badge +11

Er is ook een monteur geweest dus? Zoals je het zegt (ik heb geen gegevens van je op je forumprofiel, dus ik kan niet zien wat er is gebeurd) lijkt het nu wel verholpen te zijn en weer te werken, klopt dat?

Als het is opgelost kan je een vergoeding aanvragen voor de abonnementskosten in de periode dat het niet heeft gewerkt. 

Reputatie 1

Klopt. Heb gebruik gemaakt van vergoeding mogelijkheid  dank je

Reageer