Ik heb sedert vanmorgen geen verbinding meer dwz geen tv, telefoon en internet.
Herstart, reset levert een rode status lichtje op en verder niets meer.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hoi
Ik heb sedert vanmorgen geen verbinding meer dwz geen tv, telefoon en internet.
Herstart, reset levert een rode status lichtje op en verder niets meer.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hoi
heb je een koper of glasvezel verbinding,als het een koperverbinding betreft vervang dat aansluitkabeltje max150 cm eens
Net contact gehad met de service desk. Wordt een nieuw modem
Hoi
We hebben geen reactie meer van je gezien
Nou nee, bleek volgens de monteur niet aan het modem te liggen maar in de centrale
kortom 4 dagen zonder tv, bellen en internet en daarna weer aantal zaken moeten her instellen, denk aan chromecast etc. Ondertussen twee mobiele bel bundels leeg
Er is ook een monteur geweest dus? Zoals je het zegt (ik heb geen gegevens van je op je forumprofiel, dus ik kan niet zien wat er is gebeurd) lijkt het nu wel verholpen te zijn en weer te werken, klopt dat?
Als het is opgelost kan je een vergoeding aanvragen voor de abonnementskosten in de periode dat het niet heeft gewerkt.
Klopt. Heb gebruik gemaakt van vergoeding mogelijkheid dank je
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.