beantwoord

Experia Box V10 via via gekocht

• 11 juli 2019
  • 30 reacties
  • 519 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Dan kan ik mijn ex-Telfort V10 ook wel verkopen, ik heb er niks meer aan, kan geen nieuw Telfort abonnement meer afsluiten.
Dan wordt bij de eindafrekening dus gewoon € 50,- opgeteld.☹

Dan kan ik mijn ex-Telfort V10 ook wel verkopen, ik heb er niks meer aan, kan geen nieuw Telfort abonnement meer afsluiten.Dan wordt bij de eindafrekening dus gewoon € 50,- opgeteld.☹

Als Doornekamp die eind afrekening nog niet binnen heeft deugd er iets niet in de administratie bij Telfort lijkt mij.
Reputatie 8
Badge +17
Ik vraag me zelfs af of er ooit bij wie dan ook wel eens die 'boete' (borg is wellicht een betere term) in rekening is gebracht wordt er wel actief gehandhaaft. De test producten vallen er ook buiten zover ik dit begrijp.

Ik ben in het verleden toch wel klanten tegengekomen op het forum die wel degelijk een boete kregen omdat die hadden verzaakt om de de bruikleen apparaten te retourneren
Jammer voor jullie Jongens, ik heb geen vergoeding betaald voor het behouden van die mooie V10, echt een pareltje vergeleken met de V10a die ik van Telfort in bruikleen heb gekregen en die ik dus netjes heb terug gestuurd.😋🤪🤪

En de eindafreking is allang geregeld, kreeg een beetje terug zelfs van Telfort, maar achteraf had die V10 nog netjes in de meterkast moeten hangen en maandelijks een beetje laten incaseren door Telfort, krijg nu een nieuw modem van T-Mobile en ik wacht nog op de compensatie van het gemiste klantvoordeel en de rest wat mis gaat laten we het daar maar niet over hebben.
Heb wel geluk, ik hoef niet 5 tot 6 weken op een monteur te wachten zoals hun beleid is, lucky my.😳😳😳
Reputatie 7
Badge +9

Goed punt, @Enterprise. Ik heb dit nog even nagevraagd binnen de organisatie. Je hebt gelijk. Als apparatuur niet terug wordt gestuurd, betaal je € 50,- voor de apparatuur, zoals ook in dit topic staat vermeld.Bedankt voor je aanvullende informatie. 👍
Daarmee kan dus gesteld worden dat niet elke modem of TV-ontvanger die op Marktplaats wordt aangeboden per definitie 'illegaal' is, deze apparatuur kan tenslotte eigendom geworden zijn van de aanbieder.
En dat wilde ik even duidelijk hebben.

Geen probleem, @Enterprise. In ieder geval fijn dat het zo helder is. 🙂

Reageer