beantwoord

Experia Box v10 na verhuizing

• 2 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Op vrijdag 31 juli heb ik mijn mijn internet en tv laten overzetten naar mijn nieuwe adres ivm verhuizing.

Op donderdag 30 juli is er een beste man van KPN gekomen om te zorgen voor de juiste aansluiting. Dit kon nog niet goed getest worden aangezien er die dag nog geen internet op het betreffende adres was.

Op zaterdag 1 augustus erg prettig verhuisd en geprobeerd het modem aan te sluiten. Van de monteur van KPN had ik op donderdag al een mooie nieuwe v10 gekregen, helemaal goed.

Bij het aansluiten krijg ik groene lampjes op power en wireless. Internet is rood en service is oranje. Eerst geprobeerd door middel van loskoppelen. De herstel knop geprobeerd en meerdere keren gereset. Helaas niet het gehoopte resultaat.

Gezien telfort vandaag telefonisch niet bereikbaar is, probeer ik hulp via deze route te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Fedor Butter

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 augustus 2020, 09:49

Hoi @Fedor Butter, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. De diensten werken. Heel fijn. 

Mocht er nog eens iets zijn, dan horen wij graag weer van je. 

Bekijk reactie

6 reacties

Wat is de bevestigde overgangsdatum die is doorgegeven vanuit Telfort?

Welke aansluitvorm heb je op het nieuwe ades koper/dsl of glasvezel?

De overgangsdatum vanuit telfort is vrijdag 31 juli.

De aansluiting is dsl

Voor nu de v10 aansluiten aan zetten en niks meer aan doen. Hooguit een ander DSL kabeltje proberen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Fedor Butter, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. De diensten werken. Heel fijn. 

Mocht er nog eens iets zijn, dan horen wij graag weer van je. 

Dag Bart,

Om 9.00u waren jullie keurig bereikbaar. Ben erg netjes geholpen door uw collega. De verbinding is inmiddels helemaal in orde. Het apparaat diende nog enkel aangemeld te worden.

Met vriendelijke groet,

Fedor Butter

Reputatie 8
Badge +12

Top dat het gelukt is. Veel plezier van de verbinding. Mochten we nog eens kunnen helpen, horen we graag weer van je.

Reageer